剛在 Netflix 睇左 "A Christmas in Castle",蘇格蘭好靚,又唸起 "Leap Year" 的愛爾蘭好靚。好想走,世界咁大出面咁靚,點解而家要在水深火熱裏面積極快樂?沒有能力走不了,拖住個病人,本來真係唸住在傷心的地方幸福好了,但而家真係好頂唔順,我已經好努力,點解都仲要下下迫過黎?
1. Sica,我嘅摯愛,寫左篇文《再見Sica》,所以而家唔講了,睇多次 "Come on, Bad boy" 吧。
2. Winka,由佢唱 "If I Ain’t Got You" 時已經喜歡她,雖然有 d 曲風仲未能駕馭,就像《未知道》好明顯就唔啱佢。不過,Winka 好多演出都無令人失望,在《Nobody 笨珠》中唱得好又夠放,決賽唱《母系社會》夠忘我,好期待佢入團多機會作 solo 大展拳腳。
3. Ivy So,個個話佢靚其實我唔覺,但性格係幾討好,跳舞又有自己風格。人人都質疑佢嘅唱功,但我反而欣賞佢把聲。佢係唱得唔好,佢係走晒音,但佢把聲係特別嘅,而且好有感情,Ivy So 在《勞斯萊斯》中唱那幾句,係好動人的,希望佢好好學唱歌,期待佢會有首抒情歌嘅代表作。
4. 暐翹,我第一次睇暐翹係"Come on, Bad boy",剛好是她在《全民造星4》第一次釋放女性美。叻女版個拉丁舞剪影嗰 part 好正,之後每次的演出都令人眼前一亮。暐翹可塑性真係好高,man又得媚又得,純情男又得連地踎流氓都得,睇下《來自天堂的魔鬼》就知,我唔鍾意呢款演繹,但暐翹真係演得好麻甩。
5. So Ching,最初的長櫈表演係好 Charm,後來表演唱一兩句亦唱得好 Smooth 幾吸引,但性格真係唔太出,所以表演時唔係次次都吸引到人,佢需要更認識自己,同埋知道點釋放自我。
無錯,Marf、Day和So Ching都係好睇嘅,但其實勁歌熱舞何其多,想睇呢D有好多選擇。我都係睇男團女團大嘅,要睇我可以睇返Spice Girl、安室奈美惠 with SUPER MONKEY'S, SPEED……不是勁歌熱舞就完勝,有交流有溝通有想像有共鳴,都係好緊要嘅。只有Sica比我睇到,既演繹到別人,又有豐富嘅自己。