顯示具有 我係香港人 標籤的文章。 顯示所有文章
顯示具有 我係香港人 標籤的文章。 顯示所有文章

2022年2月10日 星期四

變天

突然間覺得好像踏入世界末日。

被打針陰影籠罩,結婚周年在照顧我的最愛,不慶祝但求他健康平安。頭痛了很久,腹瀉了很久,還有心口痛,好不容易捱過了一個月,又要害怕快來的第二第三針。乜乜乜說可以打大腿遠離心臟,我說不如打腳趾,離重要器官愈遠愈好。

長期病患唔想打針,自己身體都未搞掂,還在作戰,我選擇寧願在家寧願被困,但總有一日可能都被迫打針,又再打一場硬仗,希望我還有意志力,唔會崩潰,如果再面對一次連環痛過生仔,我唸我會想死。

剛在 Netflix 睇左 "A Christmas in Castle",蘇格蘭好靚,又唸起 "Leap Year" 的愛爾蘭好靚。好想走,世界咁大出面咁靚,點解而家要在水深火熱裏面積極快樂?沒有能力走不了,拖住個病人,本來真係唸住在傷心的地方幸福好了,但而家真係好頂唔順,我已經好努力,點解都仲要下下迫過黎?

2020年2月8日 星期六

蠢才蠢話

自律就唔會強制,強制就唔駛自律。「強制自律」是新詞嗎?你哋唔識可唔可以查下字典。靠自律,咁唔駛法律唔駛監獄啦,這真的是甚麼人才會想到這樣講?圓謊也不至於變低智吧?香港在你們手上,真係死得。

2020年2月7日 星期五

一個都不能少

睇住四萬人湧入香港,仲要趕明天凌晨前繼續湧緊嚟,真係好驚恐。

不論佢地係乜原因(掃貨、睇病還是避難)定有病無病(有咳無咳還是確診),幾萬人湧入來呢件事,好似係想毀滅香港,多過想逃離共黨。

日日睇住班無能但有權嘅人解釋唔到兼亂噏一通,真係令人嬲到噴火。再加上好多壞消息:確診確診又確診、闖關亂走講大話、一個個話罷工又無聲氣、醫護罷工無noise又復工……真係沮喪到貼地。

睇住醫護終於勇敢罷工,但最基本嘅保護都爭取唔到,仲要比人話激進威脅除牌兼屈無良心,最後幾百票之差要復工。我講唔出「辛苦晒、支持你哋」,因為佢哋唔需要明天,而好可能係即時就要近乎零裝備咁去送死。

我比唔到安慰佢哋,因為我好嬲,點解要咁犧牲?不是說好不可以再多一個謝婉雯醫生嗎?而家政府係無做過任何妥協,唔好以為假封關假強制檢疫係讓步,我唔信。香港必須封關,而醫護最需要既嘅係裝備。都唔好提保護衣了,今天不是有片證明醫護要自己排隊比錢去買口罩嗎?而家醫護咁樣復工,我點可以為佢打氣?

而家好似電影橋段「打緊仗,明知寡不敵眾,但個國王仲叫d將軍率領騎兵一齊衝過去送死。」有印象嗎?法拉墨被佢個瘋爸命令佢地衝去班魔多大軍嗰part,嗰時我已經勁唔明,做乜要班手下同你呢個「孝子忠臣」去送死啫,一拳打死個瘋爸啦!記得d村民係點送行嗎?就係送殯咁囉。

我真係好唔想醫護有咩事,我唔知佢哋有幾掙扎,但佢哋真係唔值得為咗呢個香港去奉獻自己。做醫護預咗有風險唔怕死,唔代表你真係要咁死,任何人都無權去攞人條命,要人做嘢就要先保護到d下屬。死左,又幫到邊個?有人歌頌被封英雄,除左安慰到親屬勉勵到他人,又有乜意思?一個咁傑出嘅人,應該留返條命,去造就更多生命。我知唔係人人都辭到職,但生命最緊要,即使有抱負,都要留返條命先可以實現。醫到人唔代表醫到香港,但無咗你地香港就少左一個香港人,求求醫護,要復工的,要加倍小心,救人前先救自己;另有想法的,就相信自己不用懷疑。

我是絕對相信所有醫護是無私的,因為我曾遇到的護士,會敏感地察覺病人的心靈傷痛、會不介意病人的骯髒與呻吟、會在乎病人的痛楚及流著的血、會笑著去應付艱難巨大的工作。各位醫護,要好好保護自己,香港不能沒有你。

別理會行動的成敗、香港的堪虞了,真的,先顧好自己命仔,其他的,應該由全體香港去承擔。如果照顧病人是你的天職,那麼管理自己的生命,就是你與生俱來的責任。不管是病人定市民,香港一個都不能少。

2020年2月1日 星期六

口罩荒不要成慌

昨晚hktvmall比人偷左兩萬五個口罩,我好嬲。唔係因為無左錢,而係因為我深信個賤賊偷左好多人既心血和愛,同埋生命。

我一直有跟進hktvmall入口罩情況,知道佢地花左好多時間、心力,在全世界搵口罩;我真的感受到他們不是在賺錢,而是在救亡。

今天,卓悅有更多口罩供應,連埋之前日本城,萬寧,比左好多希望我地。但是,見到愈來愈多人自製口罩,愈來愈多人一個口罩都無,令我決定先不再去排口罩。

老人、長期病患、醫護、要上班的人都比我更需要口罩。看到有人一個口罩都沒有就去排隊,我很心痛。現在,香港沒有政府,卻受控於一國,我們都要更好好保護自己,照顧好香港人。

2020年1月31日 星期五

未有口罩先花口罩

昨天,戴左一個口罩,去萬寧排口罩,排唔到。

無唔開心,但崩潰了。

成個人崩潰,不是因為買唔到口罩,而係我白白嘥咗一個口罩。

忍咗好耐,返到屋企先至喊。

今天,提起精神努力過,放棄出卓悅出屈臣氏出各大有口罩的零售了,蹲在電腦前,希望有緣撞到網店上架。

再想想今晚煮什麼給老公吃,一齊共度這難關。

2020年1月29日 星期三

老公返工了,我失眠了

我老公要返工,我真係好自責。點解我要身體差,乜都幫唔到手?佢為左要養我要供樓,唔可以請假,焗住要冒險返工。如果你有乜事,一切仲有乜意義?我好嬲自己好憎政府,搞到件事變災難。

愛在瘟疫蔓延時,本來是一套戲,點解會變成生活?我唔想咁悲壯,唔要可歌可泣,我只要平平淡淡,平平安安。

點解咁難?

政府唔好再講大話扮好人,上次打風話非緊急公務員唔駛上班,結果係大把人要爬山返工;今次話非緊急工務員唔駛返,結果係唔係都變左緊急公務員。你講就講得好聽,但下面d高官永遠都唔知你有咁決定而唔點知應對,乜叫非緊急?從來無人定義過,為左怕孭鑊,永遠就咁就齊齊返實無錯。

我好嬲我自己,如果唔係一出道就病,而家就唔駛靠我老公一個,佢就可以請假甚至即刻辭職。雖然世事無如果,但係我都好想時光倒流,由廿四歲開始從新來過,捱過一次又一次的眼流,今日就不用好似生離死別咁睇住愛人戰戰兢兢咁返工,用有限既口罩,消失於黎明之中。

祝平安回家,白頭到老,剛過了十一年,我們要牽手到一百歲。

祈禱

天父,求祢保守上班的人要平安,別染病,我們要一家人齊齊整整,度過這個難關。

2020年1月24日 星期五

武漢肺炎:唔該警覺啲啦!

經歷過沙士,無人還會對武漢肺炎掉以輕心。輕視這威脅的,一是笨蛋二是奴才。

沙士當年,街上車上有誰會不戴口罩?現在為什麼搭車成車都無五個人戴?先不說有誰覺得自己唔會中、事態不緊急而無戴口罩;而現在竟然係有人因為無口罩所以無戴!2003年,從day1發現病例,大家已如臨大敵,一早買定口罩,並沒有突然大夥去搶到缺貨成個星期的情況。口罩供求固然緊張,但當時從無聽過有人因為買唔到口罩已無戴口罩出街,這個情況發生在100%受教育的已發展城市身上,實在荒謬至極。

當年上下一心齊抗sars,尤記得當時醫護隔著玻璃透過電話和家人訣別般。全部醫護緊守崗位不敢回家,為了救人趕不及穿防護去插喉,多少醫護受盡身心折磨?多少醫護因此染病逝世?我們只能感謝與悼念,從沒忘記守護著我們的天使。當時醫護沒抱怨一句,現在政府的窩囊,陷全港於危險推醫護上絕境。這時竟然沒有全港同心抗疫,要議員去高鐵抗議、醫護發動工業行動、市民要自己去撲口罩,警察卻仍然不斷在捉人。現在除了靠自己,就是靠自己。

記得當年sars停課了,現在別說停課了,連叫戴口罩都不敢。學校是傳播病菌極高危的地方,流感高峰期,一個學生染病半班被感染,老師病不停是常見的事。年紀愈小愈不懂保護自己保護他人,咳嗽噴嚏口水鼻涕齊飛。當年,在校即使小息都不離座位不離課室不除口罩,若吃東西不能說話,彼此不能交換食物,懷孕老師全部請假唔返學。現在不停課,遲早出事。一定要繼續施壓要停課,若不宣佈停課,家長都要認真考慮自行停課。無論怎樣防護,學校都是一個密集封閉的地方,傳染機會極高。豬流感停課、寒流停課,無得醫嘅武漢肺炎唔停課?

最後,當年最深刻的,是每天看公佈哪條邨有確疹,大家都像在等宣判死刑。有一天,我的同學的屋邨有確疹了,她那樣子,我永不忘。那個絕望得要死掉的感覺,好無助。看到一車車淘大居民被送去麥里浩,那個畫面,怎忘得了?香港人,回想一下2003年sars,為己為人,請戴口罩。

後記:昨天除了一小時口罩在餐廳吃飯,剛吃完想埋單,聽到鄰桌講嘢無停過的女人講:「我媽和我講,好彩你在佢封城之前搭高鐵返咗來。」我立刻戴口罩走人,但我其實應該粗口鬧佢。

唔該,武漢回來的、中國回來的、搭過高鐵的,都應該隔離自己兩星期,唔隔離要出街都唔好除口罩!我現在就要隔離自己,因為你從來不知道自己有沒有感染,也不知道旁邊的是甚麼人,唔該,唔好咁自私,我們不是中國人,我們是有公德的。

為防你忘了,送一曲〈愛是不保留〉,紀念謝婉雯醫生的電影《天作之盒》主題曲。我們當年,是怎麼的痛過,淚是怎樣流,只期望,歷史不要重演。

2020年1月19日 星期日

十一年了

近來不停翻看魔戒,看完一次又一次。甘道夫的說話令人唏噓:「你怎能斷定別人的生與死呢?這連智者都未能參透。」

偏偏,香港偏偏就有人對生死嗤之以鼻。這些殺人機器還要作惡多久?沒有麻木,但心真的累透。

剛過了十一周年紀念。今年沒有計畫怎樣慶祝,在街上漫無目的四處逛,行到哪就吃到哪,不停看app找黃店。英式、日式、港式、台式、越式……即使累到抽筋餓到胃痛,都堅持要撐到底非黃不吃。

今年的紀念日,很特別,有意義,但真的……沉重。

2019年9月25日 星期三

我的手語沒白學……

看著手語版的《願榮光歸香港》,看到「淚流」「自由」「革命」「黎明」「香港」……我真的……感動到喊……

2019年9月8日 星期日

病住看大家在支持《香港人權與民主法案》的傷心一文

昨天看中醫,醫師照常問你瞓得好無?幾點瞓?情緒點?有無好忟?有無壓力?

我就話情緒係有困擾既……佢就自自然然幫我接落去:「係呀,近排真係好嬲,好多人都好困擾,但你都要好好照顧自己,好返先可以出到去幫手,新聞就早上睇啦,夜晚唔好睇嘞,睇左就想一直想睇落去,你要養好身體,而家就係要同佢地鬥長命架……」

唉,今天我照常早上一醒就開FB,就看到一個後生仔又被「食左藥咁癲的所謂警察」打到爆晒缸成地都係血(漿)。

無論早上下午定晚上,呢個軍政權社會都在迫著大家發瘋。真的好難相信,六四時公安食左藥咁血洗天安門的事跡,會在香港上演。

小學時,爸爸說如果香港有坦克車,我們要擋在它前面。現在,香港人都在擋了,都用生命在擋這個超龐大超邪惡的政權,要多少血,才能洗出個未來?

2019年8月26日 星期一

瞎話

你究竟有多自卑,才會深信我們是因為嬌縱而產生優越感,從而歧視你們?

從「不懂自由而亂用自由之名」,看得出「不懂歧視而胡亂歧視」的恐佈。

瞎了嗎?眼盲?心盲?心盲導致眼盲?

2019年8月19日 星期一

以謊話為恥

要多麼不要臉,才可以扯愈來愈大的謊言?

好像全世界只有這十四億人一樣,不斷作假不斷自high。謊言說得愈大,就會成真了嗎?除了自己人,別人看著都覺得可恥;而他們還在自我陶醉。

如果我生活在這個漫天謊言的民族當中,一定會很憤怒 。憤怒自己的愚蠢,憤怒自己曾經甘心,憤怒我一直都沒有活過。

想起"Wayward Pines":謊言與洗腦做成分裂與對抗,結果,被滅了。只是,現在怪獸不在圍牆內,而世界卻在圍牆外。

2019年8月18日 星期日

快回家!!!

今天和理非遊行,民陣統計1,700,000++。

夜愈深,就愈擔心,怎麼還不散,怎麼又照解放軍,怎麼又玩丫叉,怎麼又佔路,怎麼唔返屋企?

明明講好今日無下場,今日和理非,但點解仲有人在金鐘,仲要有幾百個,仲要有爭執,好擔心。

唔知有多少是臥底是奸細,但就是唔知,就更加唔可以留喺度。而家唔係要捉奸,係要對準政權,今日任務已完成,一定要搞清楚,任務已完勝!

這是一場長期消耗戰,不可以急,不止要勇,智慧耐性好緊要,要有計謀,人地老練過你,你就要一直學習一直進步要虛心聆聽要願意反省。

今晚快回家吧,少抗議一天不代表退縮,這是一步一步棋,今天這一步,捉完了,快回家休息,準備日後將軍吧!

是日金句:遺憾你個遺憾


民陣勁啊,簡而精,中的又不失幽默。

這樣演化,我也贈一句:「我讉責你個讉責!」

【8.18 抗議警黑亂港】民陣集會剛開始 政府極速發聲明表遺憾 批口號針對警方

2019年8月17日 星期六

我是藍鳥:歷史在重演

我還未能原諒很多的不公義,以及很多的愚蠢。

突然想起,小時候很喜歡的一首歌,再聽,果然歷史都是在重演。

虛榮使人脆弱,害怕追求自由的折翼。
但若翱翔後,就不只能看夕陽。
即使籠再多麼豪華昂貴,仍然是籠。
「懶問對錯」與「堅守理想」。
在不同人心目中,竟然不是必然。


今天點歌:To Believe

畸形現象

今天,我為了「一粒催淚彈都沒放過」而高興,實在很畸形。

希望明天平安。

逍遙鶴