2022年1月20日 星期四

我的comfort food:煎蛋麵包

我今日的下午茶大餐

今日去759和超市補貨,照常都係又餓又累咁回到家,不同嘅係以前次次都會買點吃的,因為每次回到家都餓到手震,但今次要托的實在太重了,沒有手再騰出來拿外賣,回到家就唔客氣用咗老公明天的早餐——鯷魚包,做了個 perfect tea set 比自己。

唔知點解,平時我煮粉就求求其其,但煮蛋煮包就好認真。我好鍾意食炒蛋,但外面愈來愈少好吃的炒蛋,澳牛很久沒去了,吃過很多all day breakfast,就算好貴的都未必炒得好隻蛋,暫時記得好吃的有The Yell-Owl Seafood and Grill。

今天因為有新鮮蛋,就做了太陽蛋配麵包。我愛用多一點的橄欖油把蛋煎到燶邊又半熟,把蛋連埋橄欖油放在面包上,最後灑上芹鹽,正!無印嘅鯷魚包係老公嘅最愛,煙煙韌韌又有鹹香,好正。

今天真的好累了,但哄得自己好開心,雖然我破戒吃了麵粉,但有時都顧唔得咁多,痛就痛吧,心靈上的滿足也是很重要的。

2022年1月19日 星期三

我的灰倉鼠肥肥

要殺晒全港寵物店的一千隻倉鼠,殺埋二千隻龍貓及兔兔,各人有各人的睇法,但既然「人命都可以如草芥」,咁「小動物可以隨時犧牲」就很合理。

我大學時養過一隻倉鼠,叫「肥肥」,因為佢真係超肥。我其實很怕動物,我很怕被抓被咬,但因為見到姐姐那一對很可愛的倉鼠,我就跟著買了一隻。

肥肥本來很瘦小,但自從我買了很多零食給牠之後,牠就由早吃到晚,一直胖下去。我本來還不知道牠是癡肥了,但有一天,姐的朋友(一個養倉鼠很有經驗的女孩子)來我們家看到「肥肥」,嚇得她說從來沒見過這麼肥的倉鼠,她把肥肥放在手心,還取笑「肥肥」肥到皮肉都從的手心跌了出去,好誇張。

我買了一個大寵物屋給肥肥,有一條隧道連接閣樓,我還在屋子裏放了轉輪子。肥肥很喜歡爬上閣樓睡覺,但因為閣樓不大而牠體積又龐大,所以牠經常瞓瞓下跌咗落來,牠每次都在隧道中嚇醒再爬返上去睡覺,而我每次都驚肥肥會嚇到心臟病。

我喜歡飼養肥肥,但不敢觸碰牠,所以打掃寵物屋就成了一大問題。我買了一個膠波波,每次打掃我都先引牠離開屋子,走進波波,我再立刻關上波波的門,任由肥肥在裏面喪跑。在換木糠期間,肥肥的膠波波就在我的四周碌來碌去,好搞笑。

不過,有一天,肥肥躺在閣樓一動不動,我看毛色不對,就知道肥肥死了。我一直都很懷疑牠是肥死的,或者是睡覺時跌進隧道嚇死的。無論是哪樣,都是我照顧不善,雖然知道肥肥癡肥後,我已經沒有買零食給牠,但牠並沒有瘦下去。我一直希望肥肥並不是癡肥致死,而是安享晚年。

我養了肥肥只有幾個月,那時我沒有相機,沒有拍照,但我永遠記得肥肥又肥又黑,還有肥肥雖然肥,但經常會玩轉輪子,生鏽的輪子會發出吱吱聲,這個吱吱聲,成了我很多個早晨的鬧鐘鈴聲。肥肥,真希望我有把你照顧好。

2022年1月17日 星期一

狂 loop 193 新歌《再次PuppyLove》

我們現在新 loop 的歌係 33 嘅《再次PuppyLove》,之前聽 193 live 唱過都覺得幾好聽,而家睇埋個 MV 真係好掂,一睇就話「嘩好陽光檸檬茶呀!」

MV 好睇首歌入耳,33 首歌好似好易唱,但老公都覺得唔係咁易,唔知點解硬係覺得 33 有自己嘅 key 和節奏。仲有 33 嘅演技真係好正,扮含羞答答、觸電和驚驚都好搞笑。

林明禎勁可愛,老公仲讚 Candy 做得好好,仲竟然話 3妹靚過 Yoyo!而我就一直比林明禎電親。我第一時間就發現了《男人四十》和 "Lolita" 嘅暗示,無人提得我知就覺得我真係老了……當然我們都研究咗 3妹個口型好耐,我堅持 3妹係好溫柔斯文的,一定係講「正無賴」,但老公就話好似係「正X街」,轉頭 3妹就間接證實係講咗粗口啦,哈哈!最後,就係老公見到霍哥超興奮,我無睇佢頻道,但好開心 193 搵到咁多人拍佢 MV,希望 Eorror 和 193 在今年都有多d作品。

2022年1月7日 星期五

一起當薑糖

我和我老公的品味南轅北轍,我聽咗 Mirror 和 Error 咁耐,佢一直都無乜反應,例如只係話《E先生連環不幸事件》個女主角好靚同埋 locker 好戲;重有讚下《狂人日記》係首好歌但唔啱佢口味;笑過《BOSS》個 MV 好笑 Jerdan 最好睇……不過,佢偶爾都會重播某d歌曲話好聽,例如 AK 和 Ian 合唱嘅《蝸牛》,但又到我唔好這首。

叱咤過後,情況終於有變了,佢竟然鍾意咗 《Master Class》。日夜狂 loop 同跟唱,佢一唱「年輕怎麼就是錯」,我就會搭嘴「誰不解釋就恨我」,然後一齊 "lalalalala...lalalalalala....",佢不止睇 MV 仲特別鍾意睇 live,連我都頂唔順晚晚都係睇姜濤。而家,佢發掘到《I Promise》和《人類群星閃耀時》啱佢口味,咁我終於都唔駛晚晚「偏要當一粒薑糖」了。

2021年12月28日 星期二

想想女團有邊個

《全民造星4》終於完了,感受就係:造星之路未開始,等出道後再執一執,先至會係一粒星。

其實我覺得女團真係要靚、唱得、跳得,仲要有個人風格、壓得住台,散發獨有魅力。

三甲裏面的 Marf 和 Day 係我一早就睇好,Marf 好明顯係一早已經可以出道,跳舞夠 Charm,唱歌未合格,但唱適合佢音域和風格嘅歌就好OK;Day 其實愈比賽就愈暴露佢嘅不足,但都唔係好緊要,因為佢都好有自己風格,當和一班人一齊喺個台度,而大家都會覺得你係焦點,已經係好難得嘅實力。



其實我最初真係唔睇好 Gao,因為佢一開始就被封女版 Lokman,但同 Lokman 仲差好遠。再加上 Gao 在 B組無乜發揮,印象最深係佢扮師奶。直到最後佢排嘅 "One Night Only" 先見佢嘅實力。佢呢次排埋舞,將隊友嘅能力發揮到極致,完全表現到各人特質和優點:當時好多人唔鍾意嘅方方和開始多人唔鍾意嘅馬欣都好出彩、印象好迷糊嘅榛綦和Alice好突出、唔鍾意跳舞嘅東東好有魅力、跳拉丁強嘅葦翹好有勁,而Gao自己唔爭做 C位嘅謙虛,為佢加咗好多好多分。我覺得這次是《全民造星4》最好睇嘅表演。

人人而家都講女團會有邊個,我都好想知,等我又講下想仲有邊個成員,純粹係講我鍾意,並無考慮女團嘅多樣性、搵錢能力、觀眾緣……

1. Sica,我嘅摯愛,寫左篇文《再見Sica》,所以而家唔講了,睇多次 "Come on, Bad boy" 吧。

2. Winka,由佢唱 "If I Ain’t Got You" 時已經喜歡她,雖然有 d 曲風仲未能駕馭,就像《未知道》好明顯就唔啱佢。不過,Winka 好多演出都無令人失望,在《Nobody 笨珠》中唱得好又夠放,決賽唱《母系社會》夠忘我,好期待佢入團多機會作 solo 大展拳腳。

3. Ivy So,個個話佢靚其實我唔覺,但性格係幾討好,跳舞又有自己風格。人人都質疑佢嘅唱功,但我反而欣賞佢把聲。佢係唱得唔好,佢係走晒音,但佢把聲係特別嘅,而且好有感情,Ivy So 在《勞斯萊斯》中唱那幾句,係好動人的,希望佢好好學唱歌,期待佢會有首抒情歌嘅代表作。


4. 暐翹,我第一次睇暐翹係 "Come on, Bad boy",剛好是她在《全民造星4》第一次釋放女性美。叻女版個拉丁舞剪影嗰 part 好正,之後每次的演出都令人眼前一亮。暐翹可塑性真係好高,man又得媚又得,純情男又得連地踎流氓都得,睇下《來自天堂的魔鬼》就知,我唔鍾意呢款演繹,但暐翹真係演得好麻甩。

5. So Ching,最初的長櫈表演係好 Charm,後來表演唱一兩句亦唱得好 Smooth 幾吸引,但性格真係唔太出,所以表演時唔係次次都吸引到人,佢需要更認識自己,同埋知道點釋放自我。

6. Candy,其實我唔係特別鍾意 Candy 性格,但我鍾意佢嘅倔強。而且佢比我印象係喜歡抒情歌,而我又好鍾意慢歌,所以我又好期待佢會有 solo。Candy 的《紅綠燈》被視為災難,但我一聽覺得係好OK,因為 Candy 係用心唱歌,會比到人共鳴,呢樣嘢係極之重要;而佢音準又唔係真係差到好離譜,肯定有得進步。最難忘係《無忘花》,2個唱得之人 + 2個唔唱得嘅隊員 + 一首超高難度歌曲,2-2 竟然係10。竟然仲選擇純鋼琴伴奏,未開聲已佩服她們的勇敢及誠意(對比B組就會明我講乜)。她們的合作掩蓋了很多瑕疵,很多和音和編排,都睇得出呢組嘅默契。而大家想保護在死亡名單的阿蛋,睇佢哋嘅眼神和肢體動作,加埋動人嘅聲線,我都眼濕濕。

7. 3妹,無辦法,鍾意就係鍾意。唔靚、唔好聽,但就係鍾意。而且,身為經理人阿Wing竟然可以講「佢入圍我就辭職」呢句說話,咁就比3妹入圍,阿Wing你就辭職吧。

原著與改編,好與差的一線間

原來很多《獵魔士》的書迷,都覺得《獵魔士2》拍得很差,很多地方都偏離原著,而且支線太多,反而《獵魔士1》因較忠於原著而好睇D。

我沒有看《獵魔士》原著,不能比較,但我的喜好本身就很主流,《獵魔士2》電視劇的改編可能就是迎合主流的觀眾吧?反正就很啱我口味,但我也很有興趣睇原著,但疫情下不能去圖書館,或者搵日出書店買,《獵魔士》系列應該值得放上我的書架珍藏。

講開又講,睇左原著再看改編而失望,真的會令人憤慨又氣餒:"Harry Potter", "Percy Jackson", "Game of  Thrones", " Wayward Pines"……不過,還是有很多改編,改得與原著同樣出色甚至更好,以下的都是我看完電影後,特意去買或借原著去看的出色電影:

1. The Lord of the Rings

    這個不用多說了,電影是經典,原著是巨著。原著的格局很宏大而描寫很細緻,天馬行空幻想豐富。電影呈現了那種氣氛和氣勢。"The Lord of the Rings" 是我罕有地可以一看再看的電影。

2. Of Mice and Men 人鼠之間

    "Of Mice and Men" 是很嚴肅的電影,看得人很沈重,很傷感。背景是美國經濟大蕭條時代,兩個摯友一起找工作,一個精明能幹,一個弱智但體格好,他們都是勤勞誠實的人,互相扶持在努力生活,生活艱苦但抱有希望,在農場工作的三天,扭轉了他們的命運。看罷令人很唏噓,久久未能釋懷。

3. Flipped 當年電影譯名:初戀

    我實在太喜歡 "Flipped" 了,之前已經寫了一篇「影後感」Flipped: The Whole World〉,今次講改編電影,還是要再提一次。原著的男女主角視角輪流講故事,到電影的男女主角視角輪流看件事,都安排得太好了。我要講的都在之前的文章,有興趣就看我的文章吧。

4. Horse Whisperer 當年電影譯名:情深說話未曾講

    我沒有看原著,但知道原著的結局,覺得電影改得很好。電影很好看,我在戲院看完還特登去買了VCD珍藏。初段小女主角雪地騎馬拍得很有氣氛,墮馬一段緊張得我喘不過氣,到後來找「馬語者」拯救愛馬其實是拯救身心受創的小女主角,一切都拍得很有愛很有情。男女主角談情戲我反而沒感,因為我覺得主線還是人與馬的關係,我因這戲認識並愛上 Scarlett Johansson,覺得這女孩子很漂亮很有性格又很好戲,果然沒多久她就紅了。

5. Everest 珠峰浩劫

    講真,如果我早知這是真實故事,如果我知道結局是如此悲壯,我就不會看電影了。一隊登山隊在珠穆朗瑪峰遇山難的故事,一個(又一個)錯誤的決定,足以造成不可挽回的災難。電影拍得很真實,每每知道危險快到,我都想大喊叫他們快回頭。但事實就是「這是一齣災難紀錄片」,怎麼喊災難都會發生。看完不明白為甚麼要冒這麼大的危險去登頂?但我就是不明白,所以我立刻去借原著看,想知道究竟經驗豐富的領隊,為甚麼會疏忽了?想知道錯誤係點發生?想知道更多當中遇難的細節,想知道他們的更多更多,但愈知得多就愈心痛。我想這個小說與電影的存在,是要警示大家,不要小看大自然,不要讓錯誤重演。題外話:圖書館竟然把原著放在「旅遊書籍區」,這失誤太大。

其實還有很多改編很好的作品,但我太累了,今天就講到此。

2021年12月23日 星期四

《獵魔士2》真係好好睇

終於看完《獵魔士2》了!真係好好睇。

因為我已看完《獵魔士1》一段時間了,試用我有限的記憶力去講講《獵魔士》究竟有多好看。

其實我看完《獵魔士1》時,覺得劇情只是普普通通,不過拍得好有氣氛,男主角Geralt 真係好靚仔,又cool又勁,還有個人人聞風喪膽的綽號「白狼」,一出場真係係威係勢。但第一季很多角色都不是太討好,好像 Geralt 情人Yennefer,一個憤怒、自私、不信任人但又會利用人嘅巫師,但竟然得到男主角的愛……又好像小母獅公主 Ciri 非常刁蠻任性,不漂亮但又舖排她是關鍵人物但又看不出她究竟有乜咁勁……這劇有好多爾虞我詐,其實好 dark,而男主角 Geralt 嘅簡單、正直、無情就變成清流,講真的,第一季整季都是在看男主角。

《獵魔士2》好睇,是因為《獵魔士1》只一個引子,用幾集去單獨介紹幾個主角,《獵魔士2》就是正文,劇情緊密了很多,大概圍繞 Ciri 變成眾人爭奪的對象,Geralt 因為「驚奇法則」不得不保護 Ciri,並協助她了解自己混沌的力量。幾個主角在第二季開始交匯,不再是我找你、你等我;我識你、你唔識我;我信你、但你玩我……第二季多了正面人性的影響(當然仲有好多人性黑暗面),人與人的互信甚至是成功的關鍵,當中有愛、有支持;有出賣、有悔過;有自省、有原諒,由最初的不信任,到交織血與淚,直至最後彼此不可分割。而當中「惡人有惡報」的安排,唔再好似第1季咁 dark 而令人可以一抒鬱結。

男主角在第二季變化頗大,Geralt 變成一個「爸爸」去保護 Ciri,不再是無情無牽掛的獵魔士了。這樣是少了一些冷酷的吸引力,簡直由冷血變成暖男……但他的能力依然強大,而不顧一切去保護 Ciri 又真的令人動容。

公主 Ciri 令人眼前一亮,第一季還是個煩人的小屁孩,第二季已經亭亭玉立,好有公主的風範,對自我很迷惘,對別人很有戒心,但全心全意相信 Geralt,也是會不顧一切去拯救 Geralt,又是很令人動容。在尋找自我時,很勇敢很有毅力,但依然有著很討厭的青少年性格:無耐性、反叛……不過總括來說,Ciri 令人很驚喜,不愧是全劇關鍵人物。

第一季的女主 Yennefer,來到第2季出場少很多,主線都去 Ciri 那裏吧。不過她的塑造是更立體了。怎樣由自私自利去到自我犧牲,她的出場救了一個又一個人(雖然有時也不是她的原意)。一步一步看著她的轉變,很難再討厭她了,只想她可以繼續當個全世界最厲害的巫師吧。

不過,《獵魔士2》精靈的加入,令我好不習慣。精靈給我的形象,就是《魔戒》裏,尊貴的存在。而《獵魔士2》的精靈,竟然像低等動物般被人類唾棄及殺害,喂唔識射箭OK丫,但都唔係乜戰鬥力都無嘛?而且精靈竟然會背信棄義及濫殺無辜,這種卑鄙的精靈,實在顛覆了我的印象。

第2季的結束,引申出更混亂的局面,全世界甚至另一個世界都要捉 Ciri,究竟 Geralt, Yennefe, Ciri 這三人組,怎樣抵擋四方八面的圍攻?而精靈發現 Ciri 的珍貴後,究竟是否真的會保護她?畢竟《獵魔士2》的精靈比我看開的精靈差太多了。


2021年12月8日 星期三

再見Sica

我當初唔睇《全民造星4》,係因為覺得咁多女仔一定好煩,直到Sica的出現,我就由頭睇返晒。

初時睇Sica跳唱〈心急人上〉,係有d覺得「唔係嘛?咁日系?扮日本妹?無咗自己?」但後來睇埋佢嘅既賽前訪問,就發覺這個妹妹好有唸法,明明個樣有d傻,但其實好好清楚自己要乜面對D乜,佢唔理外間既睇法,全心全意咁去追尋,佢嗰種熱血係好有感染力。

放開咗偏見,再睇佢嘅〈心急人上〉,就發現佢嘅表演並唔係咁簡單,音準節拍動作都抓得準,而且好積極,有衝勁,仲有股「一上台就去咗另一個世界」嘅投入。

到後來,Sica嗰組唱 "Come on, Bad Boy!",Sica的高跟鞋被MIC線纏住而跌倒,佢瞬間執生用肢體動作去救場,再加埋完左評判問佢有無事,而佢又上晒身咁騷首弄姿嘅回應,都令人拍案叫絕+捧腹大笑,佢真係一個「導演未叫cut都繼續演嘅好演員」。

Sica率真嘅性格真係好討好,覺得佢份人好簡單,想做就做。明明訪問時仲好緊張,但一上台就上晒身。通常私下與台上咁反差嘅人,都係一個成功嘅表演者,因為佢地會融入另一個世界,忘我咁表演,放開晒一切,自然會與別不同。但Sica昨天被foul了,我又唔想去睇返一堆女仔嘅《全民造星》,有好多麻煩嘢、搶嘢、拗嘢、鬥嘢、演嘢……無咗Sica歡笑嘅中和,好難再追落去。

無錯,Marf、Day和So Ching都係好睇嘅,但其實勁歌熱舞何其多,想睇呢D有好多選擇。我都係睇男團女團大嘅,要睇我可以睇返Spice Girl、安室奈美惠 with SUPER MONKEY'S, SPEED……不是勁歌熱舞就完勝,有交流有溝通有想像有共鳴,都係好緊要嘅。只有Sica比我睇到,既演繹到別人,又有豐富嘅自己。

2021年10月29日 星期五

痛苦中聽的聲音與音樂

之前最痛苦的時候,我會放兩種音樂,一種是大自然聲音,一個是 Selena Gomez。

痛到想死的夜晚,我會聽行雷打風大暴雨,或者聽森林小溪;我試過聽海浪或風聲,但這些不夠力量去舒緩身體正在爆發的痛苦,最不能聽小鳥叫聲,高音頻只會讓痛楚更錐心。


幸好,我現在還未痛到要聽大自然去撫慰心靈,但我已經在聽 Selena。

起初,我以為 Selena 是迪士尼小公主,甜甜的只適合青少年。但有段時間,我看了 Selena 幾套電影,開始對她有點興趣。我去找 Selena 的音樂,才發覺她的風格很對我的口味。在情緒低落而身體又極痛苦嘅情況下,Selena 的歌聲是陪伴與治癒的。Selena 本身是個很感性的人吧,所以歌曲中都帶著濃濃感情。輕快的歌曲活潑開朗,抒情的歌曲愁緒落寞,她的聲音沙啞溫柔、有力量又帶點慵懶。我很快就喜歡了 Selena,儲存了一串她的歌單。

第一首聽的是 Charles 介紹的 " We Don't Talk Anymore",Selena 很有魅力,女人味滿瀉,唱得很好


然後,我聽了當時的最新專輯 "Rare",最喜歡 "Lose You to Love Me" 及 "Rare"。

作為認識 Selena 的第二首歌, "Lose You to Love Me" 是很驚喜的,黑白的拍攝,差不多像獨白的演唱,一句一句的講要愛自己,就算不知道她那段愛情,都覺得這個女孩子受傷很深,想自強自愛但仍在掙扎。


同一張大碟,相反風格的 "Rare" 又是另一個驚喜,MV 絢麗精彩,仍是講自愛,要肯定自己的獨特,但即使 MV 多麼彩色,Selena 多麼的漂亮,這首歌仍然滲出一絲無力。一個撐過了的人,不會把我要努力掛在口邊。不過,我明白她為什麼這樣做,也希望她能真正相信自己的 rare。她的 "Rare",真的很 special。


"It Ain't Me" 是我瘋狂循環的歌曲, 那時我才剛聽 Selena 的歌,很驚訝她能唱得這麼好,我那時還不相信是 Selena 唱的,太有 power 太有勁了。這首歌讓我認識了 Kygo,很出色的挪威音樂人。我和 Charles 一起看 MV,故事很有意思,看完腦內會浮起:莊周夢蝶?


後來,我聽到這首《漢娜的遺言2》的主題曲 "Only You"。我看過《漢娜的遺言》,但實在不能理解它的概念,沒看下去。不過,"Only You" 確實很有電視劇那般遺憾的味道,能把人帶到故事裏面,想去重溫一次電視劇。

Selena 快慢歌都掌握得很好,"Slow Down" 是一首節奏很強的歌。我大痛的時候,聽著她的輕快跳脫,抓節拍抓得準唱得中,我也想跟著嗌,Slow! Slow! 痛楚過後再聽,仍然想跟著跳舞開 party,很喜歡快樂的 Selena,一個可愛的女孩子。


原來 Selena 組了樂隊 Selena Gomez & The Scene,而且歌曲很不錯。我第一首聽的是 "Naturally",覺得這首歌好 young、大路,但入耳好聽,而且歌曲的 bridge 好正好有Selena 風格。

 

"My Dilemma",一首我非常喜歡的歌曲。Selena 聲音其實很甜,但 "My Dilemma" 的甜帶著憤怒和迷惘,聽得出 Selena 是很需要愛情的人。聽了 Selena 這麼多的歌,發覺她很需要透過歌曲來抒發情緒。但她寫了這麼多詞、唱了這麼多年、流過這麼多淚、經歷了這麼多痛苦。有時,就放過自己吧。要忘了,就忘了吧……想愛自己,就去愛吧……別困住自己。祝Selena身心健康,過得快樂。

2021年10月15日 星期五

改乜藥丫痛死我

這個星期痛到生不如死,換咗個醫生,換咗隻藥,但係痛到一年前未醫時咁痛,食埋非類固醇止痛藥都仲係頂唔順,但因為有這些痛的經驗,已經唔會好似以前咁唸駛唔駛call白車。

痛到第二晚決定唔等多四天(因為醫囑係停七天再吃第二盒藥),自己膽粗粗攞返之前食開又食剩嘅藥來吃。其實我都唔知係隻藥食好轉咗,定係原來事情就會咁發展。總之,我由九級痛,每天降一級痛,終於到現在能坐定定寫返篇文。

不過,上次食呢隻藥,令我半年重30磅,停藥半年終於見返個鎖骨,現在我又開始要食返佢。如果隻藥係有用,我肥都肥得抵。如果連佢都無用,我又會陷入絕望嘅輪迴。

逍遙鶴