2020年8月24日 星期一

吃藥快三個月感想

 醫病的過程中,最讓人忐忑的,是唔知D藥有無用。

吃了差不多三個月的新藥,大部分人藥效很好,但我沒有。我依然每天都在痛,每天都一點一滴的虛弱下去。

每次痛,我都忍不住上網找資料,究竟其他人吃了藥有什麼反應?要吃多久才有效?如果藥沒有效怎麼辦?另一些治療有什麼副作用?最重要是要多少錢?

每次痛,我都困擾一輪,好煩,好灰。

經常要努力安慰自己,真的要靠自己去調整心理,不然會崩潰。身在痛心也在痛,無了期的痛,怎撐下去?

身體稍有好轉,我都超樂觀的想:再吃三個月一定就好轉了。起碼吃半年才知效果吧?雖然很多人吃第一個月已經脫胎換骨,但我顯然不是那堆人,就不要再冀望了。

我多想有正常的生活,我的願望是正常,沒有人會明白的了吧。

2020年6月24日 星期三

只要不是要死了,只要還是有方法治療,多痛苦也要堅持下去。

痛麼?是很痛。藥?副作用也很痛。痛的時候,想著還有不痛的明天,祈著禱地撐過去。

這只是另一個難纏的病,別的都戰勝了,這個也不怕,有藥吃藥,沒效再想,現在不亂作猜測,徒添煩惱命會短的。

下半生突然被動地判刑,對主動計劃人生的我來說,有點殘忍啊。心裏有個洞麼,別讓遺憾留在生命裏,用別的幸福去填滿它。

夢想的生活沒有了,就過另一種生活吧,沒什麼如意不如意的,生活真的有很多種,想過哪一種就努力去實現。

做想做的事,愛想愛的人,過好每一天,是最好的應對方案。

這個病,是可以很絕望。沒得的時候,覺得很可怕;得了的時候,就會覺得死不了就行。

我不要把絕望的它帶到我身上,因為我看到還有很多正常的日子等著我去度過。

2020年4月29日 星期三

Irrfan Khan, 我喜愛的演員

Irrfan Khan死了。

Irrfan Khan的電影,我看得不多,但十分喜歡他。《少年 PI 的奇幻漂流》認識了他,《美味情書》喜歡上他,然後再回頭看《一百萬零一夜》的警察。

我看了《美味情書》很多次,一個退休人士,不經意吸引著一個美麗少婦,開放的結局,但充滿希望,無論多困難,都要踏出那一步。

在混亂的孟買混亂的生活節奏中,他有著自己的規律和哲理:「有時上錯火車反而去對車站」。他教導了接任的後輩,指引了痛苦的婦人,收穫了意外的人生。

一次送錯的午餐,一切公式都變得脫序,美麗的事情才會開始。

2020年2月13日 星期四

輕鬆一下

講吓輕鬆嘢,唔係會抑鬱。

自從上次食飯,鄰枱坐咗個趕在高鐵停駛之前返嚟嘅女人,我就唔敢再在街食飯。之後,我就變成一個全天候煮飯婆。

現在因為唔夠口罩,變咗唔出得街而要存糧;由於我好鍾意食嘢,所以一向都有存糧經驗,而這經驗就幫咗我,在這個亂世嘅情況下,識得點苦中作樂,將平凡變有趣。

一早學識咗,將蔬菜汆水急凍就可以放幾個月、抹乾淨食唔晒嘅雞蛋再放冰箱、快過期嘅麵包放雪櫃然後牛油煎香會變高級鬼佬三文治……

但係,起呢個時候,唔會再keep住買新鮮嘅嘢,就變咗買罐頭、米麵、急凍海鮮,買埋無人理嘅早餐穀麥,以及被人忽略了「填飽個肚之餘都要安慰下自己嘅即沖朱古力」,仲有唔知點解可以放咁耐嘅童年味道「莎莉蛋糕」,與及事到如今唔好再戒口要放肆去食嘅「魚手指」。

日日要規劃,早午晚餐要點變化,早餐麵包當道:牛油煎、肝醬塗、油占多、餐湯點、餐蛋治……午餐粉麵主題:廣島蠔麵、台灣拌麵、蝦麵、雲吞麵,當然唔少得廚師牌腸仔一丁……晚餐傳統米飯:茄汁豆各種煮法、白汁飯咖喱飯全部上場、日式蛋中式蛋炒蛋蒸蛋,仲搵到倉底貨嘅鹹魚去炒飯,當然最多食係我最拿手嘅粥,鹹雞、元貝、雞蛋、粟米……各式其式,最緊要係有油有鹽夠薑及放匙羹。

呢輪補貨第二多嘅竟然係海味,平時食到過期都未食完,家吓話咁快就食晒,上網買瑤柱蝦米,果然無食開嘅元貝櫻花蝦咁好味,但咁講好似好奢侈,而家仲有海味食,係一個恩賜;補貨最多嘅係醃菜,辣椒蘿蔔、辣椒腐乳、潮州橄欖菜,用來送粥太好味,當咗主菜咁狂食,結果買完又買,而且超市這類貨都無人掃,安心買唔駛同人搶亦唔駛怕搶咗人。

廁紙同米無同人搶過,反而係去買罐頭時,遇到突然一班人向我方向衝過來去搶廁紙,嚇親我老公,以為乜事要走難。到而家,一盒醫護口罩都無成功買到。

我久唔久都唸,香港而家係咪可以以物易物,有人有滴露無漂白水,有人有漂白水無滴露。我可唔可以用皇冠廁紙+健力士面紙+高樂士消毒紙巾+金鳳米,換一盒醫護口罩?

2020年2月12日 星期三

Home Office是工作中

其實,大家真係要有道德。Home Office唔等於放假,係出緊糧返緊工㗎。

有無嘢做一回事,就算平時在公司無嘢做,你都要自己搵嘢做(或者扮做嘢),唔會離開崗位,隨時都要stand by家嘛。

咁點解而家香港水深火熱,Home Office係為咗控疫情、降風險、慳口罩,但呢個咁嚴肅嘅時候,會有人去咗逛街行山睇戲食飯bbq㗎呢?

我個人比較認真,就算無人知,都要對得住自己。而家都莫講話靜雞雞去玩,竟然仲將相po fb,完全違背咗基本嘅專業操守。

我知Home Office成個月真係唔知做乜好,但當我們話緊d細路仔,次次都要老師安排晒d嘢比佢哋,而佢哋完全唔識點自處嘅時候,我哋班大人正正就係最唔識規劃嗰個。你就算唔知做乜好,都要知道起碼你可以身教:有責任心。

2020年2月8日 星期六

蠢才蠢話

自律就唔會強制,強制就唔駛自律。「強制自律」是新詞嗎?你哋唔識可唔可以查下字典。靠自律,咁唔駛法律唔駛監獄啦,這真的是甚麼人才會想到這樣講?圓謊也不至於變低智吧?香港在你們手上,真係死得。

2020年2月7日 星期五

一個都不能少

睇住四萬人湧入香港,仲要趕明天凌晨前繼續湧緊嚟,真係好驚恐。

不論佢地係乜原因(掃貨、睇病還是避難)定有病無病(有咳無咳還是確診),幾萬人湧入來呢件事,好似係想毀滅香港,多過想逃離共黨。

日日睇住班無能但有權嘅人解釋唔到兼亂噏一通,真係令人嬲到噴火。再加上好多壞消息:確診確診又確診、闖關亂走講大話、一個個話罷工又無聲氣、醫護罷工無noise又復工……真係沮喪到貼地。

睇住醫護終於勇敢罷工,但最基本嘅保護都爭取唔到,仲要比人話激進威脅除牌兼屈無良心,最後幾百票之差要復工。我講唔出「辛苦晒、支持你哋」,因為佢哋唔需要明天,而好可能係即時就要近乎零裝備咁去送死。

我比唔到安慰佢哋,因為我好嬲,點解要咁犧牲?不是說好不可以再多一個謝婉雯醫生嗎?而家政府係無做過任何妥協,唔好以為假封關假強制檢疫係讓步,我唔信。香港必須封關,而醫護最需要既嘅係裝備。都唔好提保護衣了,今天不是有片證明醫護要自己排隊比錢去買口罩嗎?而家醫護咁樣復工,我點可以為佢打氣?

而家好似電影橋段「打緊仗,明知寡不敵眾,但個國王仲叫d將軍率領騎兵一齊衝過去送死。」有印象嗎?法拉墨被佢個瘋爸命令佢地衝去班魔多大軍嗰part,嗰時我已經勁唔明,做乜要班手下同你呢個「孝子忠臣」去送死啫,一拳打死個瘋爸啦!記得d村民係點送行嗎?就係送殯咁囉。

我真係好唔想醫護有咩事,我唔知佢哋有幾掙扎,但佢哋真係唔值得為咗呢個香港去奉獻自己。做醫護預咗有風險唔怕死,唔代表你真係要咁死,任何人都無權去攞人條命,要人做嘢就要先保護到d下屬。死左,又幫到邊個?有人歌頌被封英雄,除左安慰到親屬勉勵到他人,又有乜意思?一個咁傑出嘅人,應該留返條命,去造就更多生命。我知唔係人人都辭到職,但生命最緊要,即使有抱負,都要留返條命先可以實現。醫到人唔代表醫到香港,但無咗你地香港就少左一個香港人,求求醫護,要復工的,要加倍小心,救人前先救自己;另有想法的,就相信自己不用懷疑。

我是絕對相信所有醫護是無私的,因為我曾遇到的護士,會敏感地察覺病人的心靈傷痛、會不介意病人的骯髒與呻吟、會在乎病人的痛楚及流著的血、會笑著去應付艱難巨大的工作。各位醫護,要好好保護自己,香港不能沒有你。

別理會行動的成敗、香港的堪虞了,真的,先顧好自己命仔,其他的,應該由全體香港去承擔。如果照顧病人是你的天職,那麼管理自己的生命,就是你與生俱來的責任。不管是病人定市民,香港一個都不能少。

2020年2月1日 星期六

口罩荒不要成慌

昨晚hktvmall比人偷左兩萬五個口罩,我好嬲。唔係因為無左錢,而係因為我深信個賤賊偷左好多人既心血和愛,同埋生命。

我一直有跟進hktvmall入口罩情況,知道佢地花左好多時間、心力,在全世界搵口罩;我真的感受到他們不是在賺錢,而是在救亡。

今天,卓悅有更多口罩供應,連埋之前日本城,萬寧,比左好多希望我地。但是,見到愈來愈多人自製口罩,愈來愈多人一個口罩都無,令我決定先不再去排口罩。

老人、長期病患、醫護、要上班的人都比我更需要口罩。看到有人一個口罩都沒有就去排隊,我很心痛。現在,香港沒有政府,卻受控於一國,我們都要更好好保護自己,照顧好香港人。

2020年1月31日 星期五

未有口罩先花口罩

昨天,戴左一個口罩,去萬寧排口罩,排唔到。

無唔開心,但崩潰了。

成個人崩潰,不是因為買唔到口罩,而係我白白嘥咗一個口罩。

忍咗好耐,返到屋企先至喊。

今天,提起精神努力過,放棄出卓悅出屈臣氏出各大有口罩的零售了,蹲在電腦前,希望有緣撞到網店上架。

再想想今晚煮什麼給老公吃,一齊共度這難關。

2020年1月29日 星期三

老公返工了,我失眠了

我老公要返工,我真係好自責。點解我要身體差,乜都幫唔到手?佢為左要養我要供樓,唔可以請假,焗住要冒險返工。如果你有乜事,一切仲有乜意義?我好嬲自己好憎政府,搞到件事變災難。

愛在瘟疫蔓延時,本來是一套戲,點解會變成生活?我唔想咁悲壯,唔要可歌可泣,我只要平平淡淡,平平安安。

點解咁難?

政府唔好再講大話扮好人,上次打風話非緊急公務員唔駛上班,結果係大把人要爬山返工;今次話非緊急工務員唔駛返,結果係唔係都變左緊急公務員。你講就講得好聽,但下面d高官永遠都唔知你有咁決定而唔點知應對,乜叫非緊急?從來無人定義過,為左怕孭鑊,永遠就咁就齊齊返實無錯。

我好嬲我自己,如果唔係一出道就病,而家就唔駛靠我老公一個,佢就可以請假甚至即刻辭職。雖然世事無如果,但係我都好想時光倒流,由廿四歲開始從新來過,捱過一次又一次的眼流,今日就不用好似生離死別咁睇住愛人戰戰兢兢咁返工,用有限既口罩,消失於黎明之中。

祝平安回家,白頭到老,剛過了十一年,我們要牽手到一百歲。

逍遙鶴