2021年12月28日 星期二

想想女團有邊個

《全民造星4》終於完了,感受就係:造星之路未開始,等出道後再執一執,先至會係一粒星。

其實我覺得女團真係要靚、唱得、跳得,仲要有個人風格、壓得住台,散發獨有魅力。

三甲裏面的 Marf 和 Day 係我一早就睇好,Marf 好明顯係一早已經可以出道,跳舞夠 Charm,唱歌未合格,但唱適合佢音域和風格嘅歌就好OK;Day 其實愈比賽就愈暴露佢嘅不足,但都唔係好緊要,因為佢都好有自己風格,當和一班人一齊喺個台度,而大家都會覺得你係焦點,已經係好難得嘅實力。



其實我最初真係唔睇好 Gao,因為佢一開始就被封女版 Lokman,但同 Lokman 仲差好遠。再加上 Gao 在 B組無乜發揮,印象最深係佢扮師奶。直到最後佢排嘅 "One Night Only" 先見佢嘅實力。佢呢次排埋舞,將隊友嘅能力發揮到極致,完全表現到各人特質和優點:當時好多人唔鍾意嘅方方和開始多人唔鍾意嘅馬欣都好出彩、印象好迷糊嘅榛綦和Alice好突出、唔鍾意跳舞嘅東東好有魅力、跳拉丁強嘅葦翹好有勁,而Gao自己唔爭做 C位嘅謙虛,為佢加咗好多好多分。我覺得這次是《全民造星4》最好睇嘅表演。

人人而家都講女團會有邊個,我都好想知,等我又講下想仲有邊個成員,純粹係講我鍾意,並無考慮女團嘅多樣性、搵錢能力、觀眾緣……

1. Sica,我嘅摯愛,寫左篇文《再見Sica》,所以而家唔講了,睇多次 "Come on, Bad boy" 吧。

2. Winka,由佢唱 "If I Ain’t Got You" 時已經喜歡她,雖然有 d 曲風仲未能駕馭,就像《未知道》好明顯就唔啱佢。不過,Winka 好多演出都無令人失望,在《Nobody 笨珠》中唱得好又夠放,決賽唱《母系社會》夠忘我,好期待佢入團多機會作 solo 大展拳腳。

3. Ivy So,個個話佢靚其實我唔覺,但性格係幾討好,跳舞又有自己風格。人人都質疑佢嘅唱功,但我反而欣賞佢把聲。佢係唱得唔好,佢係走晒音,但佢把聲係特別嘅,而且好有感情,Ivy So 在《勞斯萊斯》中唱那幾句,係好動人的,希望佢好好學唱歌,期待佢會有首抒情歌嘅代表作。


4. 暐翹,我第一次睇暐翹係 "Come on, Bad boy",剛好是她在《全民造星4》第一次釋放女性美。叻女版個拉丁舞剪影嗰 part 好正,之後每次的演出都令人眼前一亮。暐翹可塑性真係好高,man又得媚又得,純情男又得連地踎流氓都得,睇下《來自天堂的魔鬼》就知,我唔鍾意呢款演繹,但暐翹真係演得好麻甩。

5. So Ching,最初的長櫈表演係好 Charm,後來表演唱一兩句亦唱得好 Smooth 幾吸引,但性格真係唔太出,所以表演時唔係次次都吸引到人,佢需要更認識自己,同埋知道點釋放自我。

6. Candy,其實我唔係特別鍾意 Candy 性格,但我鍾意佢嘅倔強。而且佢比我印象係喜歡抒情歌,而我又好鍾意慢歌,所以我又好期待佢會有 solo。Candy 的《紅綠燈》被視為災難,但我一聽覺得係好OK,因為 Candy 係用心唱歌,會比到人共鳴,呢樣嘢係極之重要;而佢音準又唔係真係差到好離譜,肯定有得進步。最難忘係《無忘花》,2個唱得之人 + 2個唔唱得嘅隊員 + 一首超高難度歌曲,2-2 竟然係10。竟然仲選擇純鋼琴伴奏,未開聲已佩服她們的勇敢及誠意(對比B組就會明我講乜)。她們的合作掩蓋了很多瑕疵,很多和音和編排,都睇得出呢組嘅默契。而大家想保護在死亡名單的阿蛋,睇佢哋嘅眼神和肢體動作,加埋動人嘅聲線,我都眼濕濕。

7. 3妹,無辦法,鍾意就係鍾意。唔靚、唔好聽,但就係鍾意。而且,身為經理人阿Wing竟然可以講「佢入圍我就辭職」呢句說話,咁就比3妹入圍,阿Wing你就辭職吧。

原著與改編,好與差的一線間

原來很多《獵魔士》的書迷,都覺得《獵魔士2》拍得很差,很多地方都偏離原著,而且支線太多,反而《獵魔士1》因較忠於原著而好睇D。

我沒有看《獵魔士》原著,不能比較,但我的喜好本身就很主流,《獵魔士2》電視劇的改編可能就是迎合主流的觀眾吧?反正就很啱我口味,但我也很有興趣睇原著,但疫情下不能去圖書館,或者搵日出書店買,《獵魔士》系列應該值得放上我的書架珍藏。

講開又講,睇左原著再看改編而失望,真的會令人憤慨又氣餒:"Harry Potter", "Percy Jackson", "Game of  Thrones", " Wayward Pines"……不過,還是有很多改編,改得與原著同樣出色甚至更好,以下的都是我看完電影後,特意去買或借原著去看的出色電影:

1. The Lord of the Rings

    這個不用多說了,電影是經典,原著是巨著。原著的格局很宏大而描寫很細緻,天馬行空幻想豐富。電影呈現了那種氣氛和氣勢。"The Lord of the Rings" 是我罕有地可以一看再看的電影。

2. Of Mice and Men 人鼠之間

    "Of Mice and Men" 是很嚴肅的電影,看得人很沈重,很傷感。背景是美國經濟大蕭條時代,兩個摯友一起找工作,一個精明能幹,一個弱智但體格好,他們都是勤勞誠實的人,互相扶持在努力生活,生活艱苦但抱有希望,在農場工作的三天,扭轉了他們的命運。看罷令人很唏噓,久久未能釋懷。

3. Flipped 當年電影譯名:初戀

    我實在太喜歡 "Flipped" 了,之前已經寫了一篇「影後感」Flipped: The Whole World〉,今次講改編電影,還是要再提一次。原著的男女主角視角輪流講故事,到電影的男女主角視角輪流看件事,都安排得太好了。我要講的都在之前的文章,有興趣就看我的文章吧。

4. Horse Whisperer 當年電影譯名:情深說話未曾講

    我沒有看原著,但知道原著的結局,覺得電影改得很好。電影很好看,我在戲院看完還特登去買了VCD珍藏。初段小女主角雪地騎馬拍得很有氣氛,墮馬一段緊張得我喘不過氣,到後來找「馬語者」拯救愛馬其實是拯救身心受創的小女主角,一切都拍得很有愛很有情。男女主角談情戲我反而沒感,因為我覺得主線還是人與馬的關係,我因這戲認識並愛上 Scarlett Johansson,覺得這女孩子很漂亮很有性格又很好戲,果然沒多久她就紅了。

5. Everest 珠峰浩劫

    講真,如果我早知這是真實故事,如果我知道結局是如此悲壯,我就不會看電影了。一隊登山隊在珠穆朗瑪峰遇山難的故事,一個(又一個)錯誤的決定,足以造成不可挽回的災難。電影拍得很真實,每每知道危險快到,我都想大喊叫他們快回頭。但事實就是「這是一齣災難紀錄片」,怎麼喊災難都會發生。看完不明白為甚麼要冒這麼大的危險去登頂?但我就是不明白,所以我立刻去借原著看,想知道究竟經驗豐富的領隊,為甚麼會疏忽了?想知道錯誤係點發生?想知道更多當中遇難的細節,想知道他們的更多更多,但愈知得多就愈心痛。我想這個小說與電影的存在,是要警示大家,不要小看大自然,不要讓錯誤重演。題外話:圖書館竟然把原著放在「旅遊書籍區」,這失誤太大。

其實還有很多改編很好的作品,但我太累了,今天就講到此。

2021年12月23日 星期四

《獵魔士2》真係好好睇

終於看完《獵魔士2》了!真係好好睇。

因為我已看完《獵魔士1》一段時間了,試用我有限的記憶力去講講《獵魔士》究竟有多好看。

其實我看完《獵魔士1》時,覺得劇情只是普普通通,不過拍得好有氣氛,男主角Geralt 真係好靚仔,又cool又勁,還有個人人聞風喪膽的綽號「白狼」,一出場真係係威係勢。但第一季很多角色都不是太討好,好像 Geralt 情人Yennefer,一個憤怒、自私、不信任人但又會利用人嘅巫師,但竟然得到男主角的愛……又好像小母獅公主 Ciri 非常刁蠻任性,不漂亮但又舖排她是關鍵人物但又看不出她究竟有乜咁勁……這劇有好多爾虞我詐,其實好 dark,而男主角 Geralt 嘅簡單、正直、無情就變成清流,講真的,第一季整季都是在看男主角。

《獵魔士2》好睇,是因為《獵魔士1》只一個引子,用幾集去單獨介紹幾個主角,《獵魔士2》就是正文,劇情緊密了很多,大概圍繞 Ciri 變成眾人爭奪的對象,Geralt 因為「驚奇法則」不得不保護 Ciri,並協助她了解自己混沌的力量。幾個主角在第二季開始交匯,不再是我找你、你等我;我識你、你唔識我;我信你、但你玩我……第二季多了正面人性的影響(當然仲有好多人性黑暗面),人與人的互信甚至是成功的關鍵,當中有愛、有支持;有出賣、有悔過;有自省、有原諒,由最初的不信任,到交織血與淚,直至最後彼此不可分割。而當中「惡人有惡報」的安排,唔再好似第1季咁 dark 而令人可以一抒鬱結。

男主角在第二季變化頗大,Geralt 變成一個「爸爸」去保護 Ciri,不再是無情無牽掛的獵魔士了。這樣是少了一些冷酷的吸引力,簡直由冷血變成暖男……但他的能力依然強大,而不顧一切去保護 Ciri 又真的令人動容。

公主 Ciri 令人眼前一亮,第一季還是個煩人的小屁孩,第二季已經亭亭玉立,好有公主的風範,對自我很迷惘,對別人很有戒心,但全心全意相信 Geralt,也是會不顧一切去拯救 Geralt,又是很令人動容。在尋找自我時,很勇敢很有毅力,但依然有著很討厭的青少年性格:無耐性、反叛……不過總括來說,Ciri 令人很驚喜,不愧是全劇關鍵人物。

第一季的女主 Yennefer,來到第2季出場少很多,主線都去 Ciri 那裏吧。不過她的塑造是更立體了。怎樣由自私自利去到自我犧牲,她的出場救了一個又一個人(雖然有時也不是她的原意)。一步一步看著她的轉變,很難再討厭她了,只想她可以繼續當個全世界最厲害的巫師吧。

不過,《獵魔士2》精靈的加入,令我好不習慣。精靈給我的形象,就是《魔戒》裏,尊貴的存在。而《獵魔士2》的精靈,竟然像低等動物般被人類唾棄及殺害,喂唔識射箭OK丫,但都唔係乜戰鬥力都無嘛?而且精靈竟然會背信棄義及濫殺無辜,這種卑鄙的精靈,實在顛覆了我的印象。

第2季的結束,引申出更混亂的局面,全世界甚至另一個世界都要捉 Ciri,究竟 Geralt, Yennefe, Ciri 這三人組,怎樣抵擋四方八面的圍攻?而精靈發現 Ciri 的珍貴後,究竟是否真的會保護她?畢竟《獵魔士2》的精靈比我看開的精靈差太多了。


2021年12月8日 星期三

再見Sica

我當初唔睇《全民造星4》,係因為覺得咁多女仔一定好煩,直到Sica的出現,我就由頭睇返晒。

初時睇Sica跳唱〈心急人上〉,係有d覺得「唔係嘛?咁日系?扮日本妹?無咗自己?」但後來睇埋佢嘅既賽前訪問,就發覺這個妹妹好有唸法,明明個樣有d傻,但其實好好清楚自己要乜面對D乜,佢唔理外間既睇法,全心全意咁去追尋,佢嗰種熱血係好有感染力。

放開咗偏見,再睇佢嘅〈心急人上〉,就發現佢嘅表演並唔係咁簡單,音準節拍動作都抓得準,而且好積極,有衝勁,仲有股「一上台就去咗另一個世界」嘅投入。

到後來,Sica嗰組唱 "Come on, Bad Boy!",Sica的高跟鞋被MIC線纏住而跌倒,佢瞬間執生用肢體動作去救場,再加埋完左評判問佢有無事,而佢又上晒身咁騷首弄姿嘅回應,都令人拍案叫絕+捧腹大笑,佢真係一個「導演未叫cut都繼續演嘅好演員」。

Sica率真嘅性格真係好討好,覺得佢份人好簡單,想做就做。明明訪問時仲好緊張,但一上台就上晒身。通常私下與台上咁反差嘅人,都係一個成功嘅表演者,因為佢地會融入另一個世界,忘我咁表演,放開晒一切,自然會與別不同。但Sica昨天被foul了,我又唔想去睇返一堆女仔嘅《全民造星》,有好多麻煩嘢、搶嘢、拗嘢、鬥嘢、演嘢……無咗Sica歡笑嘅中和,好難再追落去。

無錯,Marf、Day和So Ching都係好睇嘅,但其實勁歌熱舞何其多,想睇呢D有好多選擇。我都係睇男團女團大嘅,要睇我可以睇返Spice Girl、安室奈美惠 with SUPER MONKEY'S, SPEED……不是勁歌熱舞就完勝,有交流有溝通有想像有共鳴,都係好緊要嘅。只有Sica比我睇到,既演繹到別人,又有豐富嘅自己。

2021年10月29日 星期五

痛苦中聽的聲音與音樂

之前最痛苦的時候,我會放兩種音樂,一種是大自然聲音,一個是 Selena Gomez。

痛到想死的夜晚,我會聽行雷打風大暴雨,或者聽森林小溪;我試過聽海浪或風聲,但這些不夠力量去舒緩身體正在爆發的痛苦,最不能聽小鳥叫聲,高音頻只會讓痛楚更錐心。


幸好,我現在還未痛到要聽大自然去撫慰心靈,但我已經在聽 Selena。

起初,我以為 Selena 是迪士尼小公主,甜甜的只適合青少年。但有段時間,我看了 Selena 幾套電影,開始對她有點興趣。我去找 Selena 的音樂,才發覺她的風格很對我的口味。在情緒低落而身體又極痛苦嘅情況下,Selena 的歌聲是陪伴與治癒的。Selena 本身是個很感性的人吧,所以歌曲中都帶著濃濃感情。輕快的歌曲活潑開朗,抒情的歌曲愁緒落寞,她的聲音沙啞溫柔、有力量又帶點慵懶。我很快就喜歡了 Selena,儲存了一串她的歌單。

第一首聽的是 Charles 介紹的 " We Don't Talk Anymore",Selena 很有魅力,女人味滿瀉,唱得很好


然後,我聽了當時的最新專輯 "Rare",最喜歡 "Lose You to Love Me" 及 "Rare"。

作為認識 Selena 的第二首歌, "Lose You to Love Me" 是很驚喜的,黑白的拍攝,差不多像獨白的演唱,一句一句的講要愛自己,就算不知道她那段愛情,都覺得這個女孩子受傷很深,想自強自愛但仍在掙扎。


同一張大碟,相反風格的 "Rare" 又是另一個驚喜,MV 絢麗精彩,仍是講自愛,要肯定自己的獨特,但即使 MV 多麼彩色,Selena 多麼的漂亮,這首歌仍然滲出一絲無力。一個撐過了的人,不會把我要努力掛在口邊。不過,我明白她為什麼這樣做,也希望她能真正相信自己的 rare。她的 "Rare",真的很 special。


"It Ain't Me" 是我瘋狂循環的歌曲, 那時我才剛聽 Selena 的歌,很驚訝她能唱得這麼好,我那時還不相信是 Selena 唱的,太有 power 太有勁了。這首歌讓我認識了 Kygo,很出色的挪威音樂人。我和 Charles 一起看 MV,故事很有意思,看完腦內會浮起:莊周夢蝶?


後來,我聽到這首《漢娜的遺言2》的主題曲 "Only You"。我看過《漢娜的遺言》,但實在不能理解它的概念,沒看下去。不過,"Only You" 確實很有電視劇那般遺憾的味道,能把人帶到故事裏面,想去重溫一次電視劇。

Selena 快慢歌都掌握得很好,"Slow Down" 是一首節奏很強的歌。我大痛的時候,聽著她的輕快跳脫,抓節拍抓得準唱得中,我也想跟著嗌,Slow! Slow! 痛楚過後再聽,仍然想跟著跳舞開 party,很喜歡快樂的 Selena,一個可愛的女孩子。


原來 Selena 組了樂隊 Selena Gomez & The Scene,而且歌曲很不錯。我第一首聽的是 "Naturally",覺得這首歌好 young、大路,但入耳好聽,而且歌曲的 bridge 好正好有Selena 風格。

 

"My Dilemma",一首我非常喜歡的歌曲。Selena 聲音其實很甜,但 "My Dilemma" 的甜帶著憤怒和迷惘,聽得出 Selena 是很需要愛情的人。聽了 Selena 這麼多的歌,發覺她很需要透過歌曲來抒發情緒。但她寫了這麼多詞、唱了這麼多年、流過這麼多淚、經歷了這麼多痛苦。有時,就放過自己吧。要忘了,就忘了吧……想愛自己,就去愛吧……別困住自己。祝Selena身心健康,過得快樂。

2021年10月15日 星期五

改乜藥丫痛死我

這個星期痛到生不如死,換咗個醫生,換咗隻藥,但係痛到一年前未醫時咁痛,食埋非類固醇止痛藥都仲係頂唔順,但因為有這些痛的經驗,已經唔會好似以前咁唸駛唔駛call白車。

痛到第二晚決定唔等多四天(因為醫囑係停七天再吃第二盒藥),自己膽粗粗攞返之前食開又食剩嘅藥來吃。其實我都唔知係隻藥食好轉咗,定係原來事情就會咁發展。總之,我由九級痛,每天降一級痛,終於到現在能坐定定寫返篇文。

不過,上次食呢隻藥,令我半年重30磅,停藥半年終於見返個鎖骨,現在我又開始要食返佢。如果隻藥係有用,我肥都肥得抵。如果連佢都無用,我又會陷入絕望嘅輪迴。

2021年9月25日 星期六

老公偶遇MIRROR張相





老公去朗豪坊買三文治比病病哋嘅我,我在家等食點知收到呢幾張相,嚇到我彈起。

但我都好肯定佢知我鍾意邊個㗎喎,做乜影單人Jeremy比我?唔通佢原來唔係咁了解我?原來佢話因為好難影晒全部人,點影都會漏咗Jeremy,所以就單影一張。好開心老公在街見到MIRROR都走去避開晒D人影勻12個人比我,呢個心意真係好Sweet。

雖然老公影嘅係背面,但我覺得仲靚過正面。謝謝老公!

2021年9月11日 星期六

我最愛Mirror的三首歌

我好遲先鍾意Mirror,但我已經愛上咗Mirror。

我以前覺得如果睇一隊咁韓風的男團,咁我不如直接睇韓團。直至身邊的人和事都提及Mirror,我開始覺得身為香港人點可以唔支持香港樂壇,於是就把Mirror和成員Solo的歌都聽一遍,然後……而家成日比老公話我係鏡粉。

我第一首聽的Mirror是《IGNITED》。點解揀呢首?因為唔識讀個歌名囉,點知聽完成首都係唔識,因為根本無唱到……而且仲多左個唔識嘅中文字「焫」,中文系嘅我認真汗顏。老公好鍾意呢首歌,話好洗腦,我和老公有一排都成日哼起「焫焫焫焫焫焫」著(其實到而家都周不時會哼),然後爭論係六個「焫」定係七個「焫」。

我比較鍾意節奏快d嘅Too Hot To Handle Version。


叱咤Funky Version的live


鍾意左《IGNITED》之後,我就繼續尋找Mirror好聽嘅歌,《WARRIOR》係最令我另眼相看的一首,好本土,好熱血。姑不論「戰士」意指什麼,在這時能寫出能唱出這些詞,有邊個香港人唔會對呢首歌有共鳴,唔會為此鼓掌?

大家都說《WARRIOR》MV最出彩的是Tiger和Jeremy,Tiger仔個「大鵬展翅」同埋轉場後「類似耍太極嗰一嘢」當然好吸睛;但一開首Anson Lo「雕像活化」一震個下,和轉場後 AK 個勁到手震嘅shot,效果真係好正。一首咁有力名叫「戰士」嘅歌,好有感染力。當我在香港覺得無力的時候,就會係咁repeat首歌,睇住班「細路」奮鬥,自然就會無咁灰。


"ONE &ALL" 演唱會的版本睇得好清楚,十二個人點跳點走位,正到痺。


我最鍾意Mirror嘅歌係《BOSS》。真係估佢唔到,Mirror竟然咁多元化,一班賣型嘅男仔,竟然去唱一首百老匯feel嘅歌,首歌好歡樂,而且更突出每個人嘅特色。MV雖然好破格,但亦有不足,導演話呢首歌跳得最出色係Tiger,因為佢拉丁嘅底好啱呢首歌,但MV其實唔多影到佢。而且,要因應戲劇性而減少對嘴鏡頭,但這首歌偏偏很多獨唱句,我耳仔不靈,有起碼一半都唔知係邊個唱,到睇live版本先知,呢句唱得咁好嘅「痛快到欠理智更好」原來係Tiger,「低音可捲起長袍」原來係AK、咁好feel既「有假也懶請假」原來有句係Ian唱。其實要分辨Mirror歌的詞係邊個唱真係唔容易,有時得一句甚至得兩隻字,Mirror裏面聲音較有辨識度的,有姜濤、Jer、Jeremy、AL、Ian;其他人你唔比鏡頭,真係好難肯定係佢唱。



唔知Mirror幾時會再出團歌,好期待佢哋嘅下首歌,唔知係咩風格,邊個成員又再比人驚喜?而家有幾個成員特別忙,唔知幾時先齊人。有些成員確實可以獨當一面,但係齊人嘅Mirror,始終比Solo有凝聚力,希望Mirror人人發展都好,但希望Mirror齊人仲好。

2021年9月8日 星期三

眼淚停不下來,因為你是我的唯一

昨天去送機,未出門口已經喊到眼紅紅,送完機當晚失眠又喊到眼腫腫。要送別一個相處了幾十年的親人,怎可以輕輕的來輕輕的去?很久之前就知道她要走,但未到那一刻都不知道原來這麼捨不得。每個人都說當去旅行好快就見,但其實每個人都知道日後未必會再見。

本來,大家都成家立室後,已經不常見面,我甚至連whatsapp都不常回覆,反正都是聊生活鎖事而已,很多時不方便回覆就擱下,久而久之就忘了。所以,我沒把這當成離別,而是認為她去追求更好的生活,我會替她高興,就這而已。

但送機的日子來到,離愁別緒就湧上來了,我也說不出為什麼總是在哭,出門前特意去挑選和她一起買的衣服、戴上她替我買的耳環,就這麼兩件事都可以讓我哭得一塌糊塗。媽警告我不要把她也惹哭,機場變成一個可怕的地方,我一直在忍著眼淚,避談敏感話題,但凡鼻一酸就趕緊深呼吸,是誰說離境前要攬一攬?一攬就淚崩,但姐說要抱抱,抱就抱吧,不抱就不能再抱,淚要崩就崩吧。

當晚就失眠了,一直想姐不在了就不停哭。我不明白幾十歲人,為甚麼會這麼黏姐。第二早醒來還在哭,心裏一股空虛,才發現自己這麼會哭,是因為感覺被留下來了。但我從小就不黏姐呀,小學沒黏過,中學沒黏過,同一所大學唸書還是沒黏過,工作後各自有宿舍互不相干似的,之後大家都結婚了又住到天南地北,我們人生好像沒怎麼交雜過。

我以為自己會很看得開,我身體不好長時間都宅在家,連在香港都可以幾個月不見,在香港whatsapp和在外國whatsapp會有分別嗎?沒有。我真的不覺得移民會讓我感覺她有離開過一樣。

但原來我是一個大笨蛋,我的空虛感告訴我:你不是自以為的那麼獨立。即使我多麼覺得自己不需要姐,姐其實都陪我度過很多重要時刻,她參與了我的快樂與哀愁。小時候我哭她幫我擦眼淚、小學時我們一起當口風琴隊隊長、中學時每天一起上學、大學時我跟著她的步伐去報她讀過的學科和跟過的老師、結婚時大家幫對方揀婚紗晚裝、還有只有姐妹才能分擔的失去父親之痛;儘管我們愈來愈少一起慶祝生日、儘管上一次一起去看聖誕燈飾已經是2008年的事、儘管我們已不知多久沒再講心事。但我仍控制不住我的眼淚,四十年的陪伴原來已在心裏烙下一條又長又深的路。傷感不是因為不可以得閒就問下:「出來食Tea丫?去Donki買餸丫?去宜家行下丫?」傷感是因為現在就算想找人出來嗌下交,都已經不可能。如果時間可以倒流,我在得知她有走的打算時,會自私d講一句:「唔好走啦!好無?」而不是扮體貼的講:「好丫,去過自己想過的生活吧!」我要做一個真正的妹妹,去耍賴、撒嬌、依賴人。

好姐姐,你是我的唯一,我衷心祝福你要幸福快樂,能過夢想的生活,帶著我們的回憶,畫出有海有草有河有森林的新生活。你的妹妹,會乖乖的等待再見的一天。

.......... .......... .......... .......... .

好了,別哭了。

2021年9月3日 星期五

良性!加油!

等咗咁耐,終於等到個良性嘅結果。

前兩天收到報告,成篇都係唔識嘅英文,用埋google翻譯都係睇唔明,D文字描述得有點恐怖,喺醫生兩天都未覆的情況下,我就係咁擔驚受怕失眠發噩夢咗兩日兩夜。不停唸如果要進一步檢查或者做手術,應該用全副身家去私家定係順應天命排政府?或者命不久矣時,我應該係去玩去食定係用晒D時間黐住屋企人度過?

今天終於有結果,水蛇春咁長嘅專業描述,醫生只用四字概括:「良性XX」。我唔理個檢查有幾準確個結果有幾詳細了,良性唔死得就好。前兩天等待時覺得大難將至,即刻放肆食咗兩件凍冰冰嘅忌廉蛋糕;現在明天還有希望,想慶祝但都要好好保重,聽首歌輕鬆下笑下繼續養生,繼續努力與疾病戰鬥。近來聽首歌有句歌詞係「變了做志氣Bite」,我雖然唔明,但志氣一定係好嘢,大家加油!

逍遙鶴