我好遲先鍾意Mirror,但我已經愛上咗Mirror。
我以前覺得如果睇一隊咁韓風的男團,咁我不如直接睇韓團。直至身邊的人和事都提及Mirror,我開始覺得身為香港人點可以唔支持香港樂壇,於是就把Mirror和成員Solo的歌都聽一遍,然後……而家成日比老公話我係鏡粉。
我第一首聽的Mirror是《IGNITED》。點解揀呢首?因為唔識讀個歌名囉,點知聽完成首都係唔識,因為根本無唱到……而且仲多左個唔識嘅中文字「焫」,中文系嘅我認真汗顏。老公好鍾意呢首歌,話好洗腦,我和老公有一排都成日哼起「焫焫焫焫焫焫」著(其實到而家都周不時會哼),然後爭論係六個「焫」定係七個「焫」。
我比較鍾意節奏快d嘅Too Hot To Handle Version。
鍾意左《IGNITED》之後,我就繼續尋找Mirror好聽嘅歌,《WARRIOR》係最令我另眼相看的一首,好本土,好熱血。姑不論「戰士」意指什麼,在這時能寫出能唱出這些詞,有邊個香港人唔會對呢首歌有共鳴,唔會為此鼓掌?
大家都說《WARRIOR》MV最出彩的是Tiger和Jeremy,Tiger仔個「大鵬展翅」同埋轉場後「類似耍太極嗰一嘢」當然好吸睛;但一開首Anson Lo「雕像活化」一震個下,和轉場後 AK 個勁到手震嘅shot,效果真係好正。一首咁有力名叫「戰士」嘅歌,好有感染力。當我在香港覺得無力的時候,就會係咁repeat首歌,睇住班「細路」奮鬥,自然就會無咁灰。