2021年9月11日 星期六

我最愛Mirror的三首歌

我好遲先鍾意Mirror,但我已經愛上咗Mirror。

我以前覺得如果睇一隊咁韓風的男團,咁我不如直接睇韓團。直至身邊的人和事都提及Mirror,我開始覺得身為香港人點可以唔支持香港樂壇,於是就把Mirror和成員Solo的歌都聽一遍,然後……而家成日比老公話我係鏡粉。

我第一首聽的Mirror是《IGNITED》。點解揀呢首?因為唔識讀個歌名囉,點知聽完成首都係唔識,因為根本無唱到……而且仲多左個唔識嘅中文字「焫」,中文系嘅我認真汗顏。老公好鍾意呢首歌,話好洗腦,我和老公有一排都成日哼起「焫焫焫焫焫焫」著(其實到而家都周不時會哼),然後爭論係六個「焫」定係七個「焫」。

我比較鍾意節奏快d嘅Too Hot To Handle Version。


叱咤Funky Version的live


鍾意左《IGNITED》之後,我就繼續尋找Mirror好聽嘅歌,《WARRIOR》係最令我另眼相看的一首,好本土,好熱血。姑不論「戰士」意指什麼,在這時能寫出能唱出這些詞,有邊個香港人唔會對呢首歌有共鳴,唔會為此鼓掌?

大家都說《WARRIOR》MV最出彩的是Tiger和Jeremy,Tiger仔個「大鵬展翅」同埋轉場後「類似耍太極嗰一嘢」當然好吸睛;但一開首Anson Lo「雕像活化」一震個下,和轉場後 AK 個勁到手震嘅shot,效果真係好正。一首咁有力名叫「戰士」嘅歌,好有感染力。當我在香港覺得無力的時候,就會係咁repeat首歌,睇住班「細路」奮鬥,自然就會無咁灰。


"ONE &ALL" 演唱會的版本睇得好清楚,十二個人點跳點走位,正到痺。


我最鍾意Mirror嘅歌係《BOSS》。真係估佢唔到,Mirror竟然咁多元化,一班賣型嘅男仔,竟然去唱一首百老匯feel嘅歌,首歌好歡樂,而且更突出每個人嘅特色。MV雖然好破格,但亦有不足,導演話呢首歌跳得最出色係Tiger,因為佢拉丁嘅底好啱呢首歌,但MV其實唔多影到佢。而且,要因應戲劇性而減少對嘴鏡頭,但這首歌偏偏很多獨唱句,我耳仔不靈,有起碼一半都唔知係邊個唱,到睇live版本先知,呢句唱得咁好嘅「痛快到欠理智更好」原來係Tiger,「低音可捲起長袍」原來係AK、咁好feel既「有假也懶請假」原來有句係Ian唱。其實要分辨Mirror歌的詞係邊個唱真係唔容易,有時得一句甚至得兩隻字,Mirror裏面聲音較有辨識度的,有姜濤、Jer、Jeremy、AL、Ian;其他人你唔比鏡頭,真係好難肯定係佢唱。



唔知Mirror幾時會再出團歌,好期待佢哋嘅下首歌,唔知係咩風格,邊個成員又再比人驚喜?而家有幾個成員特別忙,唔知幾時先齊人。有些成員確實可以獨當一面,但係齊人嘅Mirror,始終比Solo有凝聚力,希望Mirror人人發展都好,但希望Mirror齊人仲好。

2021年9月8日 星期三

眼淚停不下來,因為你是我的唯一

昨天去送機,未出門口已經喊到眼紅紅,送完機當晚失眠又喊到眼腫腫。要送別一個相處了幾十年的親人,怎可以輕輕的來輕輕的去?很久之前就知道她要走,但未到那一刻都不知道原來這麼捨不得。每個人都說當去旅行好快就見,但其實每個人都知道日後未必會再見。

本來,大家都成家立室後,已經不常見面,我甚至連whatsapp都不常回覆,反正都是聊生活鎖事而已,很多時不方便回覆就擱下,久而久之就忘了。所以,我沒把這當成離別,而是認為她去追求更好的生活,我會替她高興,就這而已。

但送機的日子來到,離愁別緒就湧上來了,我也說不出為什麼總是在哭,出門前特意去挑選和她一起買的衣服、戴上她替我買的耳環,就這麼兩件事都可以讓我哭得一塌糊塗。媽警告我不要把她也惹哭,機場變成一個可怕的地方,我一直在忍著眼淚,避談敏感話題,但凡鼻一酸就趕緊深呼吸,是誰說離境前要攬一攬?一攬就淚崩,但姐說要抱抱,抱就抱吧,不抱就不能再抱,淚要崩就崩吧。

當晚就失眠了,一直想姐不在了就不停哭。我不明白幾十歲人,為甚麼會這麼黏姐。第二早醒來還在哭,心裏一股空虛,才發現自己這麼會哭,是因為感覺被留下來了。但我從小就不黏姐呀,小學沒黏過,中學沒黏過,同一所大學唸書還是沒黏過,工作後各自有宿舍互不相干似的,之後大家都結婚了又住到天南地北,我們人生好像沒怎麼交雜過。

我以為自己會很看得開,我身體不好長時間都宅在家,連在香港都可以幾個月不見,在香港whatsapp和在外國whatsapp會有分別嗎?沒有。我真的不覺得移民會讓我感覺她有離開過一樣。

但原來我是一個大笨蛋,我的空虛感告訴我:你不是自以為的那麼獨立。即使我多麼覺得自己不需要姐,姐其實都陪我度過很多重要時刻,她參與了我的快樂與哀愁。小時候我哭她幫我擦眼淚、小學時我們一起當口風琴隊隊長、中學時每天一起上學、大學時我跟著她的步伐去報她讀過的學科和跟過的老師、結婚時大家幫對方揀婚紗晚裝、還有只有姐妹才能分擔的失去父親之痛;儘管我們愈來愈少一起慶祝生日、儘管上一次一起去看聖誕燈飾已經是2008年的事、儘管我們已不知多久沒再講心事。但我仍控制不住我的眼淚,四十年的陪伴原來已在心裏烙下一條又長又深的路。傷感不是因為不可以得閒就問下:「出來食Tea丫?去Donki買餸丫?去宜家行下丫?」傷感是因為現在就算想找人出來嗌下交,都已經不可能。如果時間可以倒流,我在得知她有走的打算時,會自私d講一句:「唔好走啦!好無?」而不是扮體貼的講:「好丫,去過自己想過的生活吧!」我要做一個真正的妹妹,去耍賴、撒嬌、依賴人。

好姐姐,你是我的唯一,我衷心祝福你要幸福快樂,能過夢想的生活,帶著我們的回憶,畫出有海有草有河有森林的新生活。你的妹妹,會乖乖的等待再見的一天。

.......... .......... .......... .......... .

好了,別哭了。

2021年9月3日 星期五

良性!加油!

等咗咁耐,終於等到個良性嘅結果。

前兩天收到報告,成篇都係唔識嘅英文,用埋google翻譯都係睇唔明,D文字描述得有點恐怖,喺醫生兩天都未覆的情況下,我就係咁擔驚受怕失眠發噩夢咗兩日兩夜。不停唸如果要進一步檢查或者做手術,應該用全副身家去私家定係順應天命排政府?或者命不久矣時,我應該係去玩去食定係用晒D時間黐住屋企人度過?

今天終於有結果,水蛇春咁長嘅專業描述,醫生只用四字概括:「良性XX」。我唔理個檢查有幾準確個結果有幾詳細了,良性唔死得就好。前兩天等待時覺得大難將至,即刻放肆食咗兩件凍冰冰嘅忌廉蛋糕;現在明天還有希望,想慶祝但都要好好保重,聽首歌輕鬆下笑下繼續養生,繼續努力與疾病戰鬥。近來聽首歌有句歌詞係「變了做志氣Bite」,我雖然唔明,但志氣一定係好嘢,大家加油!

2021年8月27日 星期五

開心喪癲嘅《殺死我的經理人》

唔開心嘅時候,聽《殺死我的經理人》真係好過癮。聽住花姐話「我死梗啦今次我死梗啦」「我炒晒你地班X街呀」;睇住花姐成日賞人一巴掌,真係好爽。

我好鍾意193好鍾意阿Dee好鍾意花姐,睇住佢地受苦係笑得落但真心覺得慘。但我廿幾歲時都好想跳傘玩笨豬跳去鬼屋亦唸過去森林食蟲,好羨慕佢地玩嗰D機動遊戲但好噁心要食屎。花姐和Error做晒我曾經想做嘅嘢,而咁大年紀嘅花姐竟然都可以玩埋一份兼少女心偶爾爆發,《花姐Error遊》絕對係比你有回憶有憧憬又有熱血激情既節目。

主題曲《殺死我的經理人》MV一次過重溫嗰種快感,忘記呢個世界忘記所有傷痕,喪喪癲癲盡情衝刺。

2021年8月26日 星期四

痛到暈低既盲抽檢查

在診所做了個抽樣檢查,痛到叫,痛到震,痛到腳軟。

以前我仲有份工時,醫生一叫我入院做檢查,我想都不想就答應兼揀埋日期,兩日後就躺在浸會病床檢查晒兼有埋結果;現在我身為全職病人,變成考慮三秒就放棄入院照鏡,而選擇勁痛但平(不止)一點的檢查,覺得有咩未痛過?就叫醫生「你來吧」。

做完才醒起,這個抽樣檢查叫盲抽,不是最好的檢查方法,做左都無100% sure既檢查結果?

由頭到腳都檢查過的我,自以為經驗豐富,深明比錢與比少d錢嘅分別、麻唔麻醉嘅分別、私家與政府嘅分別。但百密一疏,只唸住「窮人係要捱下痛㗎啦」,而忘了考量檢查本質的優劣。例子:照過勁辛苦的腸造影幾年後,去專科做腸鏡時醫生說:「腸造影無用㗎喎,根本照唔到病變。」我先知白捱一場。希望今次並不如此,盲抽都有個值得有嘅結果。

2021年7月20日 星期二

係女人都好肥

係咪任何年齡的女人,都係覺得自己好肥?

昨天,我在馬莎睇特價衫時,興致勃勃地找到寬身遮肚衫,正在欣賞之際,旁邊有個女人和她的朋友講:「呢件啱我呀,啱我身材。」我好奇一望,點知係個瘦到無肉既婆婆,不要講肚腩了,連少少bye bye肉都無。唔該睇下,挺住個大肚腩嗰個係我,佢d咁fit既身形,根本就唔駛唸任何闊身衫,除非你話特別鍾意佢舒服啫,如果唔係,著返fit身衫係型好多㗎。

係咪任何年齡的女人,都係覺得自己好肥?當然不是,想當年我十幾廿幾歲,無覺得自己肥,衣服都是窄身衫:黑、白、紅、藍、綠,乜色都carry到。而家唸返,都慶幸自己曾經幸福過:乜款都買得,乜色都OK,唔駛唸唔啱唔身,只需要一句鍾意就得,因為一定都好睇。

係咪任何年齡的女人,都係覺得自己好肥?當然不是,但又有多少真正認識自己的人?

2021年6月22日 星期二

我好煩

身體狀況時好時壞,病癥一又來,情緒就跌落谷底;病癥沒有來,整個人就開心到飛天。不想心理被生理支配,但很難無視生理狀況的變壞,經常被它牽著走,時常提醒我我隨時病發;但最可恨是:情緒不好又會直接令身體更差更不穩定,整個人像陷入消極漩渦。

戒左廿年口,唔想再戒都要再戒。本來想快活過人生,想做什麼就做什麼,但敵不過唔想病唔想痛唔想睇醫生,要跟想吃的說「再見」,也跟想過的正常日子講「遲D先見」。

2021年6月18日 星期五

等了超久的《機智醫生生活2》

 《機智醫生生活2》終於播啦!我終於等到了!但是,雖然今天開播,但我還是不可以看啊!

自從經歷過《羽毛球少年團》每周追劇的痛苦,我就決定不會再以「等」的方式去追韓劇了。這太痛苦了!現在我看劇都是:第一集都未完就不喜歡的就直接棄劇;能看完第一集的,都以幾晚通宵的狂妄去追完。

所以,《機智醫生生活2》還要再等等等好久,才可以開始看,心真的好癢……但心癢比痛苦好,還是得忍下去。

2021年5月12日 星期三

又看《魔戒》的感悟:偏偏是我(們)

 我又翻睇《魔戒》,上次紀錄甘道夫名言,今次紀錄Frodo的。

首部曲尾聲,Frodo將要離開大隊孤身上路時,捧著魔戒很是感觸,想到「真希望魔戒不在我手上,真希望這一切都沒發生。每個遇上這種時代的人都這麼想,但是命運不由人,我們只能決定要怎麼去面對時代的考驗。」

以前,我因為不喜歡Frodo,就漠視了他的心聲。現在,我開始明白Frodo的感受了:為何偏偏選中我?

我從未想過,我們這一代,會是歷史的一頁。我中學讀大躍進、文革、六四覺得匪而所思,看余華看得津津有味,但全都當作歷史故事,完全事不關己。因為我在香港。

但是,現在我在的時代,肯定是歷史的一章了。我會感嘆,為什麼偏偏是這個時代?

以前我最不滿的,就只是普教中、系統性評估、課程改革、自評外評;取笑專題研習周、全方位學習、跨學科課題……但我總是上有政策下有對策的,普教中?可以呀,我用普通話講完再用廣東話講,儘管我的考核寫著「不是全普授課,夾雜廣東話。」但我仍然選擇做對的事情,我唔怕比你知,就是要做我自己。我有憤怒但沒有氣餒,總在我不能控制的大環境下盡我最大的能力,若果連我都不做,他們的機會就更少。

現在,Frodo所說的「我們只能決定要怎麼去面對時代的考驗。」還能做到嗎?我都開始死心了,開始想由它去了。我除了要生活得好好的,還可以怎面對時代的考驗?我沒走只因為我走不了,但既然我在這,我就要保存香港人的精神,多一點就多一滴,希望日後姪女大了,我仍可以跟她們回顧以前的香港。

連Frodo都可以揹著魔戒去魔多,我們也(心)死不了的。

我的鎖骨不見了

 突然想起一件事,之前小儀被笑肥到無鎖骨,我一直奇怪點解咁講笑的?怎會有人無鎖骨?點知我好奇去照鏡,OMG! 我的鎖骨呢?

唉,鎖骨不見了,這真是我的血淚史一路走來的證明。

睇返以前D相,我的鎖骨超明顯,而且是一大條,沒法子,滿清人血統,我的骨架就是大。但我的骨什麼時候都被肥肉包得緊緊的,由骨感變成圓潤?

想當然矣,就是因為荷蒙爾藥。

醫生開藥那時,講明副作用係肥。我仲鬆一大口氣,話:「哦,肥啫,我以為會死(因為聽聞蒙爾蒙藥易血栓)。」當時,第一要務係止痛止血,肥根本唔駛理。點知吃藥三個月,肥咗幾十磅,而家,減肥變咗我人生目標咁滯。

先不論肥咗唔靚女,有肚腩,大腿左右搖,衣服全扔買大兩個碼,方臉變圓臉,連床褥都被我瞓凹。再來肥會令婦科病更病,脂肪對子宮超有害,所以即使點唔舒服點懶,都要郁下手腳增加血液循環。

今天,我睇返十幾年嘅相,驚嘆我以前原來係咁嘅樣,點解以前唔駛化妝都有輪廓㗎呢?而家打晒陰影都係一個大餅臉?這股動力,叫我不止要為咗健康去減肥,還要為咗變靚D,唔駛怕自己膚淺,靚女真係人都開心D,當然,這建基於「我要健康,我要過正常生活」的大前題下。

逍遙鶴