2025年11月12日 星期三

心煩

差不多人到半百,覺得要活得成自己,是我應該擁有的。

但是,一旦我有這個「 不屬於我自己的身分」,我的一舉一動一顰一笑,都被注視被評價被責難,我真的很無力,很困擾,及憤怒。

究竟要到什麼時候,才可以按自己心意而行?

年輕時以為他們會了解,所以我會很樂意不斷解釋;成熟了知道他們只想自己所想的,所以我學懂保持距離;現在我只求不接觸流言蜚語,不要影響自己心神,但總是不能如願,我關起門,但你衝進來。

我只想靜靜的找回正常的生活,我不需要別人藉著關心的名義去干涉我的事情。如果連自己的生活都不能自主,這不是白活了麼?

我可以告訴自己,我九成時間都在做自己,只有一成時間在敷衍應酬嗎?我可以告訴自己,忘卻別人的眼光,漠視別人的口舌,拿個盾牌擋下所有攻擊,就能保護自己毫不受傷嗎?

我可以說服自己,我活得很幸福快樂嗎?

差不多人到半百,我腦裏面那些折騰人的記憶,都在我失眠時湧出來讓我回味。不是我不想忘記難過的過去,而是我失去了快樂的片段。我沒有足夠的平衡,去面對更多的傷害了。我很努力活著,我所有力氣都用去活著了,太多的「關切」,令我好疲憊。我努力地「減」,但卻沒由來地「加」。

這個世上最困難的是:太多說「愛你」的人,太少懂得愛你的人。

2025年9月18日 星期四

生活的希望and生存的目標

近兩個月都成日唔服,成日覺得自己患重病要死了。

第一唸到係幾時要比筆錢去檢查,第二樣就係唸:檢查到有事的話,我仲有無命睇到BIGBANG回歸?

希望我生生性性,抖下自己會慢慢康復,等緊11月MAMA有乜驚喜,好想知TOP究竟返唔返來。

第一次病到生日都要接連取消兩次餐廳booking,病到無慶祝,人地和我講生日快樂,都愕然到唔記得左自己生日。生日無晒生日的感覺,人生都係繼續努力健康,追尋可以過平常人的生活。

2025年3月25日 星期二

我原來唔係唔鍾意RAP,我只係未聽過BIGBANG

聽咗幾個月BIGBANG,我竟然在聽歌喜好上有巨大改變,我竟然覺得rap好正,仲要係全歌最正的部分。

一直以來,我以為我唔鍾意rap,但原來我以為我唔鍾意,只係因為我未真正聽過rapper的rap,而是聽得太多rap擔的rap,而原來兩者真係有好大差別。

現在我日日聽BIGBANG和GD,紀錄一下一些我一聽到就會停下手中的事情,專心欣賞的一些BIGBANG,一些迷倒我的rap。

LET'S NOT FALL IN LOVE

MV好sweet,全員超靚仔,除左TOP和GD的聲音好正,後面的隱藏對白「你總是這樣自私的傢伙」"Sorry, it's not you, it's me" 好揪心。知道段歷史,就明白為什麼好sad。

BLUE

"Blue"曲風唔係好啱我,本來唔係好鍾意,但比GD段rap吸引住,好鍾意GD的咬字,聽聽下就鍾意埋首歌。

 LOSER

"LOSER"一開始及副歌中,勝利的高音加上TOP及GD的低音和唱,係好抓耳的歌曲,但今次係被TOP段吸引,勁鍾意GD和TOP的 "I'm coming home" 和 "I'm going home"。

Still Life


好多VIP都話唔敢聽 "Still Life",我未至於唔敢聽,但都覺得好傷感,試過聽到和睇到眼濕濕。知道他們的經歷,這首歌真係一個故事。整首歌都好喜歡,GD rap部分係我第一次被rap感動的瞬間。唔知歌詞都覺得好溫柔但又有點倔強和傷感,快慢掌握得好好。柔但唔慢,快但唔急,節奏掌握得好好;TOP個段真係會惹哭人,仍是那個TOP但在和我說good bye,說要做好人,但卻弄哭人。第一次覺得TOP靚仔,就係因為呢個真摯回首。

GIRL FRIEAD

TOP在 "Girl Friend" 的RAP好夢幻迷離,但其實我唔係好識分,這仍算是rap? 還是算唱歌了?如果這仍算rap,rap真係好博大精深。因為TOP部分,這首直接加入歌單。

當然仲唔少得最出名既 "BANG BANG BANG" 和 "FANTASTIC BABY",本來這兩首歌太hit,想找個現場版本,但找來找去都揀唔到,因為個個現場都太好了。橫掂MV其實拍得咁好,都是放MV吧。




其實我一直以為RAP就是快D咁講嘢,所以覺得不好聽兼有點多餘。多謝BIGBANG教曉我,原來RAP係可以有節奏感和音樂感,好開心認識到BIGBANG,今次講住咁多先,我要繼續聽歌了。下次再紀錄其他BIGBANG的文章吧,我愛BIGBANG。

逍遙鶴